Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Något du vill berätta för oss Migge?MikkE skrev:Mitt är vanliga explorer.
kaZmur skrev:Något du vill berätta för oss Migge?![]()

kaZmur skrev:Något du vill berätta för oss Migge?![]()

Jo, det var ganska väntatMikael Cagiva skrev:Det hade man inte riktigt väntat sig...![]()
Du menar att du har ett plottrigt tillägg till den sämsta browsern och därmed kvarstår t ex alla säkerhetsproblem?whitesnake skrev:Jag har ju den bästa webläsaren (avant browser 10)

Ninjaboy skrev:Du menar att du har ett plottrigt tillägg till den sämsta browsern och därmed kvarstår t ex alla säkerhetsproblem?![]()
Jag tycker att det är ett problem om man måste installera en massa extra program och köra dem regelbundet utan att det tillför något till det man egentligen vill göra men ni Windows-användare har ju betydligt större tolerans för sådant.Nicke skrev:Visst har Firefox fortfarande problem med minnesläckor? Har INGA problem med IE och plugin:et Avant alls. Surfar bara snabbare än förut. Har kört med Avant sen förra våren tror jag. Brandvägg och antivirus så är det fine (kollar då och då med Ad-Aware, SpyBot och SpySubtract men det finns sällan nåt crap) . Firefox är säkert bra också.
An3Azz skrev:Firefox är utan tvekan det bästa jag någonsin provat när den kom sig upp till 1.0.
whitesnake skrev:Jag provade firefox en gång och då var jag van vid avant browser som har många finesser, och så kommer man till firefox som inte har någon nästan så det var lite jobbigt, bara att byta tillbaka till avant då ju
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |