Hur pass känd är Rabih från idol eg ?

Hur pass cool och känd är Rabih från idiot 2009 ?

• Antal röstningar
    0
Nu var det väl ändå du som lyfte din Mors akter, samt hennes preferenser rörande densamma, till att diskuteras offentligen.

Hur man vänder sig...ass they say.

Jo, förvisso använde hon uttrycket "Jo kyss mig baki" men markus dyker gång på gång upp så fort något rumprelaterat nämns och finns inget rumprelaterat så brukar han försöka få in samtalet på det spåret.... Det är något som pågått i flera år nu. Vad är det med markus och hans rumpfascination?!

Jag frågade efter Anja Perssons namn när jag skulle skriva en arbetsorder, hon svarade Anja Persson varpå jag skrev det.

Sen sa en kollega "Såg du det var Anja Persson" varå jag svarar "Är det någon du känner?"

Sen gick det upp för mig vem det var :huvet

Görans dotter?

Det här är första gången jag hör namnet så jag antar att han inte är speciellt känd.

Jo, förvisso använde hon uttrycket "Jo kyss mig baki" men markus dyker gång på gång upp så fort något rumprelaterat nämns och finns inget rumprelaterat så brukar han försöka få in samtalet på det spåret.... Det är något som pågått i flera år nu. Vad är det med markus och hans rumpfascination?!

Jag tror du blandar ihop mig med någon annan rumpnisse, eller rumpnissa som i detta fall. :lol

:blah

Nja mitt jobb är att kolla att dom har åldern inne och även göra en bedömning huruvida personen kan uppföra sig lössläppt i ett möblerat rum.

Och att slå dem så hårt du bara kan i fejset när du blir förbannad. :yoparty

Last edited:
Blir man inte igenkänd utan att tala om vem man är så är man inte känd nog:fakta

För en jävla massa år sedan så såg en polares farsa Brasse Brännström i en bar på Mallorca. Lite förfriskad så gick han fram till Brasse, knackade honom på axeln och sa:

-"Du ska inte tro att jag känner igen dig..." :D

För en jävla massa år sedan så såg en polares farsa Brasse Brännström i en bar på Mallorca. Lite förfriskad så gick han fram till Brasse, knackade honom på axeln och sa:

-"Du ska inte tro att jag känner igen dig..." :D

Vilken lirare:rofl

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back