.. keps i vuxen ålder...
Du vet att du hänger på SH va?! Skulle du ge dig på och försöka ekipera SH:are så de klär sig "vuxet" skulle du ha en del att göra. Ett riktigt sisyfosarbete m.a.o.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.. keps i vuxen ålder...
Du vet att du hänger på SH va?! Skulle du ge dig på och försöka ekipera SH:are så de klär sig "vuxet" skulle du ha en del att göra. Ett riktigt sisyfosarbete m.a.o.

Ska man vara i TV klär man sig presentabelt.![]()
Ja det förståss, "Idoler" brukar ju göra det...

Ap ap.. Här är det bakvänt. Idol-nissarna kommer till TV för att det är coolt, i dina länkade fall kommer TV till artisterna för att de är coola.![]()
Jo, förvisso men å andra sidan går de på en audition för att visa att de är "popstjärnematerial". Då funkar det inte att komma i konfirmationskostymen.

Blir man inte igenkänd utan att tala om vem man är så är man inte känd nog![]()

Ja för annars är ju detta synonym med hur en vuxen person bör klä sig......................................

Sen sa en kollega "Såg du det var Anja Persson" varå jag svarar "Är det någon du känner?"
Sen gick det upp för mig vem det var![]()
Nån man borde veta vem det är ?
Känner dock till en alpinåkare Anja Pärson![]()
Bra jobbat för övrigt, du borde spöat han lite bara.![]()
Jag frågade efter Anja Perssons namn när jag skulle skriva en arbetsorder, hon svarade Anja Persson varpå jag skrev det.
Sen sa en kollega "Såg du det var Anja Persson" varå jag svarar "Är det någon du känner?"
Sen gick det upp för mig vem det var![]()

Men i en liten skitstad i norrland.

"Någon" var dörrvärd igår, "Någon" bad Rabih legitimera sig varvid han svarar spydigt med sin feminina röst "vill du se mitt pass också".
"Någon" nekade en tjej att komma in igår varvid hon säger "jag ringer Rabih" varvid "någon" svarar "Lycka till".
Rabih kommer till dörren och säger "vet du inte vem jag är ?" varvid någon svarar "nej" och Rabih svarar "Men jag är ju känd" någon tittar bara på honom och svarar "inte i min värld nu har du ett alternativ sluta tjafsa och gå in igen eller så går du ut till tjejen". Tydligen var hon inte så viktig eftersom han gick in och sket i henne.

"Någon" var dörrvärd igår, "Någon" bad Rabih legitimera sig varvid han svarar spydigt med sin feminina röst "vill du se mitt pass också".
"Någon" nekade en tjej att komma in igår varvid hon säger "jag ringer Rabih" varvid "någon" svarar "Lycka till".
Rabih kommer till dörren och säger "vet du inte vem jag är ?" varvid någon svarar "nej" och Rabih svarar "Men jag är ju känd" någon tittar bara på honom och svarar "inte i min värld nu har du ett alternativ sluta tjafsa och gå in igen eller så går du ut till tjejen". Tydligen var hon inte så viktig eftersom han gick in och sket i henne.
Min gode mor är fortfarande oerhört bitter sedan Tommy Körberg trängde sig före kön till ett hak i norrland en kall vinter för typ 30 år sedan. Varje gång han dyker upp på TV drar hon fram den anektdoten.
- "Vem tror han att han är! Va? Där stod vi och frös i tunna kläder medan den drummeln vräker sig förbi! Kändis? Vadå! Jo kyss mig bak i!"
![]()

vill bli pussad i rumpan

Nu är du där igen! Vad är det med dig och din fascination för folks rumpor?!![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|