Hur pass känd är Rabih från idol eg ?

Hur pass cool och känd är Rabih från idiot 2009 ?

• Antal röstningar
    0

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Hur pass känd är Rabih eg ? Ska man visa mera respekt för honom än någon annan människa bara för att han varit med i Idiot 2009 ?
Är han en "kändis" som ska få gå före kön och kunna "fixa" in tjejer som är 19 på ett uteställe där åldern är från 22 ?

Last edited:
Har inte ens hört talas om honom men låt honom få sina femton minuter. Om en månad eller två kommer alla eventuella köorättvisor med den här killen inblandad vara ett minne blott ändå.

"Någon" hade en jävligt dålig utekväll igår. :D

"Någon" var dörrvärd igår, "Någon" bad Rabih legitimera sig varvid han svarar spydigt med sin feminina röst "vill du se mitt pass också".

"Någon" nekade en tjej att komma in igår varvid hon säger "jag ringer Rabih" varvid "någon" svarar "Lycka till".

Rabih kommer till dörren och säger "vet du inte vem jag är ?" varvid någon svarar "nej" och Rabih svarar "Men jag är ju känd" någon tittar bara på honom och svarar "inte i min värld nu har du ett alternativ sluta tjafsa och gå in igen eller så går du ut till tjejen". Tydligen var hon inte så viktig eftersom han gick in och sket i henne.

För dom som inte vet så här är Rabih

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=eK4_yvQ79-U[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
En eloge till "Någon"... blir så trött på töntkändisar som inte gjort något vettigt men ändå tror sig äga världen.

Helt rätt, de ska inte ha några jävla förmåner utan tvärtom :mad: Och då menar jag d-kändisar som såna där fjantar...

Har aldrig ens hört talas om denne Rabih... Och för övrigt så måste det egenutnämnda kändisskapet, dvs säga "jag är ju känd(is)!" efter att man varit med i idol, vara något av det värsta WT-snacket som finns. Man ska fan vara bill gates eller något i den stilen för att få hävda att man är känd, annars får det fan vara upp till andra att känna igen en. Blir man inte igenkänd utan att tala om vem man är så är man inte känd nog:fakta

Vindjacka och keps i vuxen ålder, sjungandes någon RnB-låt med RnB-röst.

N.. Nej.. Inte ikväll.
Ikväll ska jag vara positiv.

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back