Som man frågar får man svar.
Ställer man frågan "hur lång är ett snöre?" får man alla möjliga mer eller mindre fantasifulla svar.
Ställer man frågan "Jag kör ca 1000 mil om året. 600 av dem ligger varvräknaren över 8tusen rpm. Vilken olja rekomenderar ni & varför?" får man lite bättre underbyggda svar ...
Sen ska man inte glömma posör faktorn som ingen vill erkänna att man trots allt lite går efter. Speciellt om man hittat två hojjar som man skulle kunna trivas med o inte kan bestämma sig
Vad blev det för rdäck?
Jag hade Toyo's R888 o var supernöjd med dem tidigare.
Ställer man frågan "hur lång är ett snöre?" får man alla möjliga mer eller mindre fantasifulla svar.
Ställer man frågan "Jag kör ca 1000 mil om året. 600 av dem ligger varvräknaren över 8tusen rpm. Vilken olja rekomenderar ni & varför?" får man lite bättre underbyggda svar ...
Sen ska man inte glömma posör faktorn som ingen vill erkänna att man trots allt lite går efter. Speciellt om man hittat två hojjar som man skulle kunna trivas med o inte kan bestämma sig

I somras köpte jag t ex r-däck till bilen och ställde en fråga på ett forum som bör ha koll på den typen av däck. Med hjälp av svaren sökte jag ytterligare information på ett antal internationella forum och kom fram till huvudsak tre olika fabrikat. Jag vågar påstå att jag inte kommit fram till rätt val av däck om jag endast som förr haft tillgång till en däckfirma i närområdet.
Vad blev det för rdäck?
Jag hade Toyo's R888 o var supernöjd med dem tidigare.