Köp inte fem likadana hojar.![]()
Man måste ju, om det är kass kvalitet på dom!
Och inte heller tre likadana bilar!
Samma sak gäller dom!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och inte heller tre likadana bilar!
Fast, det är ju stor skillnad på hur man frågar också!Man kan ju fråga sig hur många av de som röstat jag gjorde som jag själv ville som faktiskt frågat om råd om nånting här... jag antar att det är vad det handlar om iaf. Att man ställer en fråga, vad är bäst? och sen gör som man själv vill ändå. Själv har jag inte frågat, men läst en del och oftast så faller tipsen utanför min budget, antingen så är det billiga grejer som jag sorterar bort som osäkra alternativ eller så blir det för dyrt. Så för min del har det bara blivit som jag själv vill. Men till våren kommer jag förmodligen att plåga er med en vilken hoj ska jag välja fråga
Fullträff![]()
Fast, det är ju stor skillnad på hur man frågar också!
Sant, vibrationsfria köpehojar är det jävligaste som finns, det är väl därför ägarna byter hoj varje vinterKanske för att de sjuttioelva r1orna är snygga och jävliga goa att köra än en gammal HD?!
Har vikit av med kx500 lv reg motard projekt nu så jag antar att jag inte följer strömmen![]()
Sant, vibrationsfria köpehojar är det jävligaste som finns, det är väl därför ägarna byter hoj varje vinter....men varför alltid till en likadan
![]()
Ja motard är ju väldigt orginellt.Har vikit av med kx500 lv reg motard projekt nu så jag antar att jag inte följer strömmen![]()
Om jag lyssnade på vad andra tyckte hade jag inte kört hoj överhuvudtaget.
Den stora majoriteten är lejda, utan att inse det själva. Vovve, volvo, v65, vin på fredag... Expressen, Aftonbladet, R1, CBR. Foppatofflor. Jag känner mig rätt lejd själv..![]()
tror det är en mindre klick människor som skapar trådar om vad de ska ha för färg, för hoj, för stövlar, etc etc men man får ju lätt uppfattningen att alla gör så![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |