hur mycket har ni kört i år???

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date

hur mycket har ni hunnit o köra i år?

• Antal röstningar
    0
3 mil hittills... blir så då man skaffade cykel den 21:a sept (1 vecka sedan).

200 mil sen Midsommar ( gör uppkörningen idag kl 13 ) :rolleyes:

Det blev bara knapt 400mil i år :gnissla
Sedan man blev farsa och husägare så har det blivit ju lite andra prioriteringar.
Tidigare år har man ju legat kring 1000mil och enstaka år uppåt 2000mil. :squid
Men 400mil är ju mer än ingenting :banana

Öhh..ursäkta men pollen e ju från i våras! Läge o skapa en ny "summeringspoll" av säsongen. Men inte för mig..kör fortfarande..Ger mig när snön faller skulle jag tro :D +800 mil hittills sen 13:e april. Bidde ingen långtouring i år...Nästa säsong e det Italien eller Spanien på programmet.. :tummenupp

Kan väl vänta tills november december med att skapa en ny tråd,när dom flesta slutat åkt..

Om nu miltalet känns intressant..

Är strax uppe i 500 mil.

ca 70 mil blev det innan jag besiktade cykeln (18/8), och resterande fram till dagens datum.... :tummenupp

Synd bara att sommaren lider mot sitt slut nu....men hoppas på att kunna köra ett par veckor till iallafall....

Ca 850 mil på motarden sen i mars, runt 50 mil R1:an sedan mitten av september. Fan vad folk kör lite, fattar inte det...

780 mil.. då körde jag ingenting i 4 veckor då jag va bortrest...
håller med er andra... varför skaffar man sig en värsting hoj och så kör man enbart några få mil???

PS: fick mitt livs första bensinstopp igår... så if. ni såg en blå R6a rullande bakom sahlgrenska så var det jag.. :kocko

Jag har väl hunnit 750 mil med min gamla 750 (på 5 veckor) o ca 450 mil med min 1000R (på 3 veckor) Har haft uppehåll i princip hela sommaren pga olycka :huvet

.../Yoshi

350 mil nu men jag staller inte av hojen annu.. nar jag ser det dar vita falla från himmlen åker hojen in i garaget och skotern ut.....

Skorpan skrev:
bara för skojs skull,hur mycket har ni hunnit o köra i år??
själv har jag precis passerat 1000mil blandad körning sen februari :banana

Är själv uppe i 633 mil nu, har blivit mycket på sluttampen så fort det är fint väder o jag har tid=KÖRA!! 17 mil onsdags, 12 mil i Lördags, samt 22 mil idag!!!

Är bara vädret fint så hinner man säkert med 100-150 mil till i Oktober..

EZrideR skrev:
PS: fick mitt livs första bensinstopp igår... så if. ni såg en blå R6a rullande bakom sahlgrenska så var det jag.. :kocko

Jag tror jag körde om dej i slutet på tolstorpsgatan (en blå R-yamaha var det iaf), skulle givetvis stannat om jag inte haft ruskigt bråttom till min laboration :rodnar

Jag fick för övrigt också bensinstopp vid salgrenska förra veckan :hihi Fick ställa hojen på en refug nere vid linneplatsen.

ONTOPIC: Är uppe i drygt 700 mil nu :banana

Ställer av imorgon... Det blev ungefär 800 mil tror jag... Och då körde jag inget i sista halvan av maj och första halvan i juni och nästan inget i september... Så det blev 800 mil på fyra månader...

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back