hur mycket har ni kört i år???

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date

hur mycket har ni hunnit o köra i år?

• Antal röstningar
    0
utan att ha hel hoj.. så har det blivit kanske 20 mil med 125a
och sen en dag på bana med toms och jennys (tack för lånet igen) R6a

Är lite överraskad.. när jag tittade på hastighetsmätaren, trots vädret som känts lite sisådär, har det blivit runt 1.200 mil dags och kvällsrundor, samt 200 mil på resor t hojträffar t/r, dvs runt 1.400 mil, och bara några få mil i regn, så, SÅ dåligt har vädret nog inte varit.. :confused:

Har dock 75 mil kvar tills det är dags riva VTRn i småatomer för storservice (4.800 mil) och 100 mil kvar på bakdäcket, blir väl hojåkaväder någon helg framöver, hoppas jag, är körsugen! (men den här helgen ser dyster ut vädermässigt.. :( )

/B

Dryga 1000 mil och det är långt kvar på säsongen än :tummenupp :yoparty

Blir nog en 2-300 mil till minst.

Fan, bara 900 mil i år. -Första gången på fem år som man ligger under 1200-strecket.
Får väl skylla på vädret och för mycket enduroåka...

Mycket posörer här tydligen då 0-250 har mest röster...köra till stan och parkera blir ju inte så mycket mil. :hihi :rofl

passerat 1800 nu :rock
får nästan göra en ny poll som stämmer i slutet på året i december eller nåt

700 mil mellan maj och början på augusti (inget åkande på hela juni då jag var utomlands). Den 4 augusti sa det stopp när jag körde av vägen. :tummenupp

Men snart e det dax igen... efter vintern... :rolleyes:

Är uppe i drygt 2000 mil nu. Känns inte som jag har kört så mycket i år. Mest för att det inte blivit någon semestertur och bara 2 träffar. Men har å andra sidan kört till och från 5-6 tävlingar som meck åt "Nalle"!

Kör nästan dagligen till och från jobbet á 2x2 mil. Resten är ren nöjeskörning i form av organiserade tisdagstouringar mm.

Några bandagar har det blivit också :banana .

Räknar med att rulla runt 200 mil ytterligare, om inte vädret sätter stopp dessförinnan!

Bytte sulor för knapt 200 mil sedan så mönstret är det inget fel på så här på hösten med mycket regn!

// Niklas

25 mil sen ville inte gammelgixxern va med mer. I slutet på säsongen(ja den är över) så hade de bli nästan 150 mil på nya hojen!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT