hur mycket har ni kört i år???

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date

hur mycket har ni hunnit o köra i år?

• Antal röstningar
    0
3 mil hittills... blir så då man skaffade cykel den 21:a sept (1 vecka sedan).

200 mil sen Midsommar ( gör uppkörningen idag kl 13 ) :rolleyes:

Det blev bara knapt 400mil i år :gnissla
Sedan man blev farsa och husägare så har det blivit ju lite andra prioriteringar.
Tidigare år har man ju legat kring 1000mil och enstaka år uppåt 2000mil. :squid
Men 400mil är ju mer än ingenting :banana

Öhh..ursäkta men pollen e ju från i våras! Läge o skapa en ny "summeringspoll" av säsongen. Men inte för mig..kör fortfarande..Ger mig när snön faller skulle jag tro :D +800 mil hittills sen 13:e april. Bidde ingen långtouring i år...Nästa säsong e det Italien eller Spanien på programmet.. :tummenupp

Kan väl vänta tills november december med att skapa en ny tråd,när dom flesta slutat åkt..

Om nu miltalet känns intressant..

Är strax uppe i 500 mil.

ca 70 mil blev det innan jag besiktade cykeln (18/8), och resterande fram till dagens datum.... :tummenupp

Synd bara att sommaren lider mot sitt slut nu....men hoppas på att kunna köra ett par veckor till iallafall....

Ca 850 mil på motarden sen i mars, runt 50 mil R1:an sedan mitten av september. Fan vad folk kör lite, fattar inte det...

780 mil.. då körde jag ingenting i 4 veckor då jag va bortrest...
håller med er andra... varför skaffar man sig en värsting hoj och så kör man enbart några få mil???

PS: fick mitt livs första bensinstopp igår... så if. ni såg en blå R6a rullande bakom sahlgrenska så var det jag.. :kocko

Jag har väl hunnit 750 mil med min gamla 750 (på 5 veckor) o ca 450 mil med min 1000R (på 3 veckor) Har haft uppehåll i princip hela sommaren pga olycka :huvet

.../Yoshi

350 mil nu men jag staller inte av hojen annu.. nar jag ser det dar vita falla från himmlen åker hojen in i garaget och skotern ut.....

Skorpan skrev:
bara för skojs skull,hur mycket har ni hunnit o köra i år??
själv har jag precis passerat 1000mil blandad körning sen februari :banana

Är själv uppe i 633 mil nu, har blivit mycket på sluttampen så fort det är fint väder o jag har tid=KÖRA!! 17 mil onsdags, 12 mil i Lördags, samt 22 mil idag!!!

Är bara vädret fint så hinner man säkert med 100-150 mil till i Oktober..

EZrideR skrev:
PS: fick mitt livs första bensinstopp igår... så if. ni såg en blå R6a rullande bakom sahlgrenska så var det jag.. :kocko

Jag tror jag körde om dej i slutet på tolstorpsgatan (en blå R-yamaha var det iaf), skulle givetvis stannat om jag inte haft ruskigt bråttom till min laboration :rodnar

Jag fick för övrigt också bensinstopp vid salgrenska förra veckan :hihi Fick ställa hojen på en refug nere vid linneplatsen.

ONTOPIC: Är uppe i drygt 700 mil nu :banana

Ställer av imorgon... Det blev ungefär 800 mil tror jag... Och då körde jag inget i sista halvan av maj och första halvan i juni och nästan inget i september... Så det blev 800 mil på fyra månader...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT