hur mycket har ni kört i år???

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date

hur mycket har ni hunnit o köra i år?

• Antal röstningar
    0
Hur många % är ren nöjesåkning jämfört med rena transportåkningar (till och från jobbet, motorvägskörning)

För mig själv har jag kanske åkt 150 mil pga 2 krasher och 95 % är nog ren nöjesåkning :yoparty

Hulken_1 skrev:
Hur många % är ren nöjesåkning jämfört med rena transportåkningar (till och från jobbet, motorvägskörning)

För mig själv har jag kanske åkt 150 mil pga 2 krasher och 95 % är nog ren nöjesåkning :yoparty

Jag har 4 mil till jobbet enkel resa, vilket torde rendera 8 härliga mil på hojen per dag eftersom jag även åker hem från jobbet :)

Det mesta av vägen är motorväg, men jag väljer att kalla det för nöjesåkning ändå, eftersom jag älskar att köra hoj, what so ever :tungan

Ca 1150 mil har jag hunnit med...

450 mil med zx9 an...och ca 700 mil med r1 an :kär :kär

Snart 600mil sen Maj och som så många andra 100% nöje :banana :rock :Rockbanan :cpparty :klappar :corn

Hulken_1 skrev:

ca 500 mil 99% nöjesåkning! :yoparty

Ca: 1100 mil sedan april! Tyvärr blir det ingen europatur i år så jag lär nog stanna på mellan 1800 - 2000 mil i år.

Har 2 mil till jobbet och kör så gott som dagligen till och från jobbet, med några få undantag, men resten är ren nöjesåkning där jag också hunnit med 2 hela bandagar (Kinnekulle ring och Gälleråsen) :kär

// Niklas

Ca 100 mil på farsans hoj ......
Har blivit lovad att min hoj ska bli klar denna vecka :Bugar
Sedan blir det åka av ..... brukar ligga på 1500-2000 mil / säsong

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back