Dr.Bike
Guest
Håller med men jag kallar dom dumma jeflarna inte för fiender ,bara för enkla människor.
Du kan väl åtminstone kalla dom för dumma människor?![]()
Nej! Han är ödmjuk!
Try it - You'll like it!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller med men jag kallar dom dumma jeflarna inte för fiender ,bara för enkla människor.
Nej! Han är ödmjuk!
Try it - You'll like it!
Nej fördelen med att kalla dom enkla människor är att jag kan stå mitt framför dom och säga det.
Reaktionen brukar bli ett skitfånigt smile.
Hur kul som helst att idiotförklara någon utan att dom vet om det !![]()
hahaha... Tror du det blir ett steg i rätt riktning?Skulle du ladda upp de där bilderna på din brud?
Oom du gör det är du ödmjuk.![]()
hahaha... Tror du det blir ett steg i rätt riktning?
Ödmjukhet är ingen framgångsfaktor![]()
De e exakt samma såm ja skrev fast du ville krångla till de. Vem fan tror du att du e![]()
Den som samvetstlöst kan trampa på folk kan gå hur långt som helst !

Jag brukar tänka så här; ingen gillar en självgod skit. Därmed inte sagt att jag om stundom är just det, men jag försöker begränsa mitt förakt till de som verkligen förtjänar det. Dessutom brukar jag försöka tänka på att det egentligen inte finns någon som blir imponerad av att jag klankar ner på någon mindre kunnig, det får bara mig själv att känna mig överlägsen för stunden.
”Som Guds utvalda, heliga och älskade skall ni alltså klä er i innerlig medkänsla, vänlighet, ödmjukhet, mildhet och tålamod.” (Kol 3:12)
.. Nej. Jag har inte ett religiöst ben i kroppen utan fick detta citat tilldelat åt mig på en lapp tillsammans med en "varannan vatten" som jag stapplade runt på visbys bakgator en sen sommarnatt för ett par år sen..
Men jag gillar tankesättet som den förespråkar! En vacker dag så kanske man har den där inre ron som modellen kräver.
Tills dess är det verbala jabbar, offensiva skämt och rÅckEnRoLL hela vägen!!![]()
![]()
wörd typ.
Det ska "gudarna" veta att det krävs tålamod i livet, och för förändrig, men det är fienden som är bästa läraren i den aspekten.
Det är lätt att bli ödmjuk!
Tänk positivt!
(Så kanske du blir lika bra som jag en vacker dag!!)
Skämt åsido, det är ett allvarligt ämne, och de flesta går genom livet utan att ens ställa sig de frågor du gjort.
Antingen beroende på att de har n sån hybris och bara har höga tankar om sig själva, alternativt bara är pissigt uppfostrade.
En annan anledning kan vara att de aldrig varit allvarligt sjuka.
Då har man nämligen bara EN önskan.
Medan den självupptagne har 1000....
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|