La ut hojjen på annons för ett tag sedan. Jag vet, det är absolut sämsta tillfället på året, men det har sina rimliga förklaringar. Folk ringer
man snackar lite skit
å man spennderar några rellativt lättköpta minuter av sitt liv till att redogöra för intressenten om ens kärlek som man så svinigt nog ska sälja
.
Man bokar upp en tid för visning av hojjen, man jobbar stärten av sig på arbetet för att kunna gå lite tidigare, man vill ju självklart vara en god säljare å försöka hålla sig till dom tider som passar intressenten bäst.
Slänger sig in i bilen, full fart hem för nu j*vlar är det bråttom. I med drive på automaten
å sen är det bara full pull hemmåt
Sen sitter man som ett fån hela förbannade eftermiddagen å zappar mellan kanalerna i hoppet om att killen en nog bara lite sen
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
I och för sig så har det ju bara hänt sex gånger så de löser sig nog.
men men , jag e inte bitter

Man bokar upp en tid för visning av hojjen, man jobbar stärten av sig på arbetet för att kunna gå lite tidigare, man vill ju självklart vara en god säljare å försöka hålla sig till dom tider som passar intressenten bäst.

Slänger sig in i bilen, full fart hem för nu j*vlar är det bråttom. I med drive på automaten

Sen sitter man som ett fån hela förbannade eftermiddagen å zappar mellan kanalerna i hoppet om att killen en nog bara lite sen
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------

I och för sig så har det ju bara hänt sex gånger så de löser sig nog.

men men , jag e inte bitter