Kul tråd, reggade mig 6 mars 2003 ser jag, allt var inte bättre förr men hoj-communityn var möjligen det och inte minst tiden man hade för att åka, svänga höger eller vänster spelade ingen roll bara man fick köra - och det gjorde jag - massor.
Onsdagar var just HOJ, idag är onsdagar mest en veckodag.
Åker fortfarande mc men på ett annat sätt, fast saknar den gamla goda tiden.
Man blir mer klok med åren, kanske ser saker på ett annat sätt och förstår att man inte är odödlig och ser inte längre vitsen med att köra på det sett man körde förr.
Har haft mc varje år sedan 1998, många fina har passerat genom åren i min ägo och både är och har varit bortskämd med många av dom. Så även min nuvarande som får alldeles för gashand av mig.
Lika så alla ni i Potatoes Mc, gemenskapen, alla vägar man upptäckte, bus fester och annat.
Ni som vet - vet.
Sen många roliga människor här inne också.
Bra tider och kul att detta forum finns kvar också.