Hur många mil körde du i dag?

Blev 12 mil för att känna på nya rallysadeln (Vet att monteringen gått snett, det var mörkt i garaget - åtgärdat nu.)

50mm längre ner till fotpinnarna och 50mm närmre solen. En av dem märktes!

Onödig glace - känsliga läsare varnas

Med vilken annan hoj kan man svänga upp på en tom kyrkoparkering och uppdatera till senaste programvaran och få en markant förbättring i körningen. All "jerky" känsla borta. Allt för hastig motorbroms borta. F*n vad härligt... kommer jag någonsin vilja köra en annan hoj?

🇨🇳

1779820502043.png

Imponerande på en dag. Själv har jag kört 52 mil som längst på en dag och då hade jag nog inte klarat många meter ytterligare innan rygg och röv hade gett upp helt. :)

Det var ungefär lika många mil dagen innan från Tjeckien. Jag är gammal men inte klen. :)

Men så kör jag inte en obekväm SportHoj utan en bekväm långfärdSHoj som även klarar grus. Men mackis på grusväg? :huvet

1779881328508.png

Idag blev det iaf hoj till jobbet.
Landsvägen blev plötsligt trevligare.
Hemvägen blev med ett jobbärende att lägga gammaldags brev på ”sista minuten brevlåda” några mil bort.
Tråkigt men hade varit värre med bil.
Landsvägen hem riktigt skön såklart.

View attachment 529065
Nästan 30 mil idag. Mycket motorväg men det var planen för att Getingen skall blåsas ur lite.

Bryggeriföreningens Krauserreplika tillverkas inte längre. Men den passade perfekt till en pizzakartong eller två.

13 mil idag på en, i mitt tycke, något större och vackrare skoter tillverkad för vänstertrafik. :hej

Och min skoter behöver en storbana eller Autobahn för att blåsas ur... ;)

Blev ca 20 mil med Trajan mot Kalix trakten. Hade hoppats på nån lite längre sväng men det var ont om tid då jag på förmiddagen testskjutit en korthållsbössa och kontrollerat att den elektroniska talvan funkar på 50 m inför helgens skytte och ammunitionstest.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back