CBR1
Gudomlig sporthojare
Tja, sådär en 10 stycken kanske, några var långa andra var trånga och vissa märktes knappt men kördes ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som på krogen.Tja, sådär en 10 stycken kanske, några var långa andra var trånga och vissa märktes knappt men kördes ändå.
Kan det där vara Gingri utanför Borås Fristad?Idag fick jag feeling och körde en liten omväg hem från jobbet. Ca 27 mil, riktigt fina vägar hittade jag!
View attachment 520690
Fyfan, men tur att det inte gick värre ändå. Ben och fötter läker, bra att ni båda är kvar bland de levande. Bilar är hårda jävlar.Gick inte så bra, 2 mil fr Falun, vänstersvängande bil och kompisen klippte bilen bak och…
Ligger på falulassarett med brutet ben och fotfraktur. Träffat honom och ev har han hjärnskakning också. Jag klarade bilen vete fan hur…
Sitter i kompisens hus och tar en öl och försöker coola ner.
Ta hand om er och kör försiktigt!
KorrektKan det där vara Gingri utanför Borås Fristad?
Riktigt tråkigt att höra, hoppas din kompis tillfrisknar välGick inte så bra, 2 mil fr Falun, vänstersvängande bil och kompisen klippte bilen bak och…
Ligger på falulassarett med brutet ben och fotfraktur. Träffat honom och ev har han hjärnskakning också. Jag klarade bilen vete fan hur…
Sitter i kompisens hus och tar en öl och försöker coola ner.
Ta hand om er och kör försiktigt!

Det sista som sades i den konversationen var "Håll dig på vägen nu, och se upp för alla andra idioter i trafiken." "Jadu, de där svängande bilarna..."
22 mil hem från Falun efter att ha tagit rätt på kompisens kraschade hoj och besökt honom på sjukan. Komplicerat hål i foten med avslitna senor som opererades i eftermiddag.
Glad att vara hemma och mottogs med ett skyfall i eftermiddagsrusningen…
Totalt ca 130 mil sedan i lördags. Inte för att det är så viktigt just nu.

|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |