Hur många mil körde du i dag?

3 mil idag. Testade mina nya Knox Urbane Pro brallor. Fyyy satan vad kallt det blev om pungen! Dessa kommer uppskattas i sommar men vid 6c var det som att köra i kallingar.

3 mil idag. Testade mina nya Knox Urbane Pro brallor. Fyyy satan vad kallt det blev om pungen! Dessa kommer uppskattas i sommar men vid 6c var det som att köra i kallingar.
Det är ju svala plagg (mesh, bl a) för varmt väder. Det är januari nu. ;)

Man måste ha en ordentlig ytterbyxa för att det skall funka så här års. Åtminstone om man skall översätta hur jackan funkar till byxan. Jag körde i november med min Knox-jacka. Plus flera lager; underställ, tischa, fleecejacka och sedan ytterst en regnjacka. Det funkade.

Det är ju svala plagg (mesh, bl a) för varmt väder. Det är januari nu. ;)

Man måste ha en ordentlig ytterbyxa för att det skall funka så här års. Åtminstone om man skall översätta hur jackan funkar till byxan. Jag körde i november med min Knox-jacka. Plus flera lager; underställ, tischa, fleecejacka och sedan ytterst en regnjacka. Det funkade.
Kan slå ett slag för mina gamla skinnbrallor. Kommer att köra med dom på hösten. Både varma och släpper inte igenom någon vind. Får även plats med ull under. ?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back