Hur många mil körde du i dag?

Körde upp till Uppsala från Sthlm.
Körde motorvägen för omväxlings skull.
Såg inga andra mc utom en i Uppsala.
Inte speciellt kallt trots farter upp mot 200 ?

Körde upp till Uppsala från Sthlm.
Körde motorvägen för omväxlings skull.
Såg inga andra mc utom en i Uppsala.
Inte speciellt kallt trots farter upp mot 200 ?
Fy på dig - bryta mot hastighetsgränserna!! Abbans!!!!:lol

En mil blev det idag. Hade blivit två om jag inte tagit bilen från garaget i regnet. Dåligt väder och ont om tid gör att det bara blir garagependling några gånger i veckan, annars är det fullt körbart här i Uppsala fortfarande. Iaf med handtagsskydd och begränsad toppfart.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

12 mil som vanligt. 13 grader varmt i Halland, fast det blåste rätt ordentligt. Annars perfekt temperatur. Man slipper svettas och fryser inte. Klippte nästan en dovhjort 200 meter från kontoret. Riktigt stilig en med imponerande krona.

10 mil igår EM/kväll på nyinförskaffade hojen eller ja 1 månad gammal, mest för att felsöka och få en arbetsorder inför vintern. När oljeläckaget från vänster kanna spred sig ut över stöveln vände jag hem.

20 mil idag, Gottröra -> Knutby -> Bennebol -> Hallstavik -> Älmsta -> Norrtälje -> Rimbo. Blev en del avstickare också. Övat på gruskörning och att köra släden "aktivt".
Det var ganska kallt nu med bara 0,5grader ute, är tacksam för den vertikala luftkylda cylindern ?
Handtagsvärmen på max under hela resan ?
Bilden föreställer ruinen vid Bennebols bruk.
received_676715917410563.jpeg

Körde några kilometer i skogen med min sextjugofemma. Bara för att. Sen återgick jag till att laga den. Neutrallampan död. "Gummibultarna" (mot vibrationer)som håller elektroniken under sadeln är kassa. Tur man gillar pilla. Men fan va kul den är att köra! ??✊ BRAAAPPP!!!✊IMG_20221113_163826389_HDR.jpg

Typ två.
Sen insåg jag att det faktiskt inte är speciellt kul att köra för sakens skull.
Så om inget oförutsett händer så blir det att bilpendla i vinter och ta spontanturer i dagsljus istället för att köra på kvällen med riktigt dålig belysning.
Att ligga med en enstånka i 110 på motorväg i 7 mil blir lätt tröttsamt för händerna och då kommer lusten till att köra hoj bara att minska gradvis för att till slut vara nere på noll.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT