Hur många mil körde du i dag?

Varma kallingar med dämpning kanske en lösning? 😉😁
Jo, man kan skratta åt cykelbyxor men det är faktiskt en riktigt bra idé för kalla årstider eller längre körningar! :tummenupp

De ger dels värme när det är kallt, dels lite dämpning om sadeln inte är helt bekväm, dels ett extra "skavskikt" när man kör långt (flera dagar) och känner efter ett par dagar att byxornas sömmar skaver efter långa timmar och många mil i sadeln.

Jo, man kan skratta åt cykelbyxor men det är faktiskt en riktigt bra idé för kalla årstider eller längre körningar! :tummenupp

De ger dels värme när det är kallt, dels lite dämpning om sadeln inte är helt bekväm, dels ett extra "skavskikt" när man kör långt (flera dagar) och känner efter ett par dagar att byxornas sömmar skaver efter långa timmar och många mil i sadeln.
Kan tänka mig det🙂 Jag kör med termoleggings under när det är kallt🥶 Ser ut som på bilden men det behöver ju ingen annan stackare se😆

roliga-bilder-nar-man-over-50-med-olmage-tar-pa-sig-tighta-byxor.jpg

🥶 Ingen vår i sikte här i Playa de la Tyresö. Har inte ens provstartat hojen sen den embarkerade😫 Känner mig kränkt och oerhört besviken på den/de som beställt detta väder😡

1cbb6b5ecb465f01a575990304835b9c.jpg

🥶 Ingen vår i sikte här i Playa de la Tyresö. Har inte ens provstartat hojen sen den embarkerade😫 Känner mig kränkt och oerhört besviken på den/de som beställt detta väder😡

View attachment 496325
Var glad du, jag har inte ens en hoj. :(

Eller ja, der är inte sant, kawan står i ladan ännu.
Den behöver bara en topplocks renovering, eller kanske något idiotiskt motorbyte, och nya lager i chassie.
Bara jag fått verkstaden byggd först....
Efter gossens rum är färdigt...
Och kanske en badrumsrenovering......

:huvet

Den behöver bara en topplocks renovering, eller kanske något idiotiskt motorbyte, och nya lager i chassie.

🥺 Lider med dig. Sånt där med kids/renoveringar är för mig ett avslutat kapitel. Ibland är det skönt att åldras...😉

Känner igen det där låg till ett stall också 😅🫣

Vet inte, men var ute en timme eller två. Ner mot Haninge, Bulten, sen förbi S-tälje, stridsskola och hem. Kunde kvitta, kom både regn och hagel. Inget kul att rulla runt hemmavid längre. Kanske dags att hitta på nåt annat...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT