Hur många mil blev det denna säsong?

Tappat räkningen efter 1200.

Men kör fortfarande.

300 mil exkl övningskörning, tog kortet 17/8 i år! Nu blir det inte mer för jag hade kli i fingrarna och ville lackera, genomföra lite förändringar här och där! Har ångrat att jag inte vänta lite till för nu har den stått i lite mer än en vecka i icke körbart skick.....

Last edited:
50 mil...
Tog kortet 4/10 sedan började boxen till avgasporten brinna.... :( Får se ifall jag hinner få hem en innan snön har kommit.

1.300 mil bara lek, tyvärr lite lite tycker jag men jag tar nya tag nästa år!

Fredrik:tummenupp

ca 10-15 mil :) resten blev på bana, känns onödigt nu i efterhand att betala 6k för försäkring. Blir nog avställning av hojen och enbart bana nästa år...

Blev av med körkortet i maj, och var av med det i 3 månader, så det har bara blivit 400 mil. Dessutom är nog ca 100 mil körda av en kompis.. Så det har inte blivit mycket alls.. :( Nu är det på tok för kallt för mig. :(

Blivit ca 760mil hittills i år, köpte hojen i början av juni och tog kortet den 23:e juni. Alla har varit roliga mil, men tvekar på att tjejen håller med.

Strax över ca 2800 mil. Några bandagar (16-18 st?), en resa till Isle of Man, två hojbyten, 4 däckbyten, ett par servicar, några klotningar och nån enstaka räkmacka på Rosenhill har jag hunnit med.
Pendla är dock inget jag sysslar med ...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!