Hur många mil blev det denna säsong?

Tappat räkningen efter 1200.

Men kör fortfarande.

Strax över 1000 mil, förhoppningsvis 100 till i helgen :tummenupp

300 mil exkl övningskörning, tog kortet 17/8 i år! Nu blir det inte mer för jag hade kli i fingrarna och ville lackera, genomföra lite förändringar här och där! Har ångrat att jag inte vänta lite till för nu har den stått i lite mer än en vecka i icke körbart skick.....

Last edited:
50 mil...
Tog kortet 4/10 sedan började boxen till avgasporten brinna.... :( Får se ifall jag hinner få hem en innan snön har kommit.

1.300 mil bara lek, tyvärr lite lite tycker jag men jag tar nya tag nästa år!

Fredrik:tummenupp

ca 10-15 mil :) resten blev på bana, känns onödigt nu i efterhand att betala 6k för försäkring. Blir nog avställning av hojen och enbart bana nästa år...

Blev av med körkortet i maj, och var av med det i 3 månader, så det har bara blivit 400 mil. Dessutom är nog ca 100 mil körda av en kompis.. Så det har inte blivit mycket alls.. :( Nu är det på tok för kallt för mig. :(

Blivit ca 760mil hittills i år, köpte hojen i början av juni och tog kortet den 23:e juni. Alla har varit roliga mil, men tvekar på att tjejen håller med.

Strax över ca 2800 mil. Några bandagar (16-18 st?), en resa till Isle of Man, två hojbyten, 4 däckbyten, ett par servicar, några klotningar och nån enstaka räkmacka på Rosenhill har jag hunnit med.
Pendla är dock inget jag sysslar med ...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti