Hur många mil blev det denna säsong?

7-800. Man får inte mycket tid över med en ettåring och en tvååring......
Nästa år siktar jag på 1000

1000 mil på R1an som jag haft sen i Juli, runt 500 mil med en gammel cbr som jag körde from 1 februari. MEN året är ju inte slut ännu! Säsongen för mig i år slutar sista december och sen börjar säsongen nästa år 1 januari :) Till vintern har man skaffat sig en vägreggad cross leksak som de kommer bli många mil på, men r1an kommer rastas den också i vinter bara de inte är snö...:näsblod

Året är inte slut än så jag vet inte hur många mil jag hinner komma upp i. Kört ca 1100mil i skrivande stund på min CBR 125:a i år.

Det blev 300 mil i Norge i sommar sen har det blivit ett antal hundra hemma i Sverige med så kanske 500 -600 mil.
Men nu får den stå ett tag då man har en liten bebbe på gång i magen.

1300 Mil, 2 service, 1 omgång med nya däck.
Men i morse va det väl svalt. Blir nog inte allt för många mil till.

1800 c:a, inklusive Europa-resa... O mer ska det bli... Än är det inte för kallt... :tummenupp

tror det vart kring 400-450 mil

alldeles för lite, 100 när jag hämtade hojjen och 100 i norge.. men hoppas fler nästa år

För få :( 30 mil på cbr'en 240 på motarden. Brukar ligga mellan 7-900 mil per år

ca 500 på chromesläden
ca 170 (hittils den är inte undanställd ännu) på Kingen

700 mil (300 med förra och 400 med nuvarande) i år. Var lite småkallt i söndags morse men än är säsongen inte slut..

334 mil står mätaren på nu när cykeln är parkerad för vinter. Sesongen defenetivt slut då det lagt sig snö på backen. Nu bara vänta på mer snö så jag får rasta turbo ski-doon.

Runt 650 mil. Ställde av i måndags:(
Blev väl rätt ok då jag inte kunde pendla med den så mycket. Kvalitet före kvantitet!:tummenupp Siktar på 1000+ nästa år.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT