Kneedrag
Guest
JonaZ skrev:fan vilket fjäsk...kör du alltid fort tina??
Nej ärligt verkligen inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JonaZ skrev:fan vilket fjäsk...kör du alltid fort tina??
Här snackar vi dubbelmoral. Jag har väldigt svårt att förstå hur man kan arbeta med trafikövervakning och själv köra olagligt, om än på sin fritid. Lite som att jobba på en narkotikarotel och tycka att det är ok att röka på lite på fritiden...CHROLO skrev:Vi är nog ett par stycken i alla fall. Det kanske är svårt att skilja på arbete och fritid som nybakad polis. Om jag är en ängel i trafiken? Kanske inte, men det får andra avgöra. När, jag säger när och inte om min stund kommer att bli ertappad med en fortkörning så är det bara att bita i det sura äpplet. Jag har ju fördelen att jag kan köra av mig på jobbet.![]()
JonaZ skrev:Låter vettigt CHROLO.....
Ni andra som har popcorn.......sorgligt killar...sorgligt....sabba andras trådar men inte min tack...
.men till saken har jag fått uppfattningen att det faktiskt går o surra me en mc -poop. 
pvcraketen skrev:Här snackar vi dubbelmoral. Jag har väldigt svårt att förstå hur man kan arbeta med trafikövervakning och själv köra olagligt, om än på sin fritid. Lite som att jobba på en narkotikarotel och tycka att det är ok att röka på lite på fritiden...
pvcraketen skrev:Här snackar vi dubbelmoral. Jag har väldigt svårt att förstå hur man kan arbeta med trafikövervakning och själv köra olagligt, om än på sin fritid. Lite som att jobba på en narkotikarotel och tycka att det är ok att röka på lite på fritiden...
vbg_snake skrev:haha du tror inte det händer också? =) Det är väl som att säga "det är som att vara präst å göka konfimanderna (pojkarna) <- snacka om att allt går isär
Det är så vår värld fungerar gott folk. Skillnaden mellan skurk och polis är hårfin. Man väljer mellan en 4årig utbildning på polishögskolan, eller en visit på närmaste högsäkerhetsfägenlse. Man lär sig ungefär samma, köra fort, använda skjutvapen, lite extra våld och lacka när närmaste individ glappar lite för mycket![]()
vbg_snake skrev:Det är så vår värld fungerar gott folk. Skillnaden mellan skurk och polis är hårfin. Man väljer mellan en 4årig utbildning på polishögskolan, eller en visit på närmaste högsäkerhetsfägenlse. Man lär sig ungefär samma, köra fort, använda skjutvapen, lite extra våld och lacka när närmaste individ glappar lite för mycket![]()
Förutom att efter några år på hall så kan man sno 95% av svenska bilparken och dyrka upp alla förekommande lås också... Hoztic skrev:Förutom att efter några år på hall så kan man sno 95% av svenska bilparken och dyrka upp alla förekommande lås också...
![]()
vbg_snake skrev:hahah. Skämt å sido, polisen gör så bra dom kan. Det är bra att dom finns. De poliser som finns på denna sida kör självklart för fort, oavsett om de erkänner det eller inte. Polisen som skrev här bör ha en applåd då han inte skäms att han ibland kör lite för fort privat. Han är ju som sagt människa.
Gör din motard runt 250?JonaZ skrev:Ja menar ni måste väl oxo brassa på runt 250km/h på sommaren o känna glädjen..eller??
Jorå, nu låter du iallafall som en typisk svensk polis.CHROLO skrev:O.K. då säger vi så här i stället: Jag har aldrig kört för fort, gått mot röd gubbe eller sagt fula ord. För övrigt anser jag att jag är en övermänniska på alla sätt. Känns det bättre så?
Hehe...kiwimaddog skrev:nä, asså... nu tycker jag vi ska sluta käbbla. Låt oss alla ta i hand o sjunga we shall overcome...!!
kiwimaddog skrev:nä, asså... nu tycker jag vi ska sluta käbbla. Låt oss alla ta i hand o sjunga we shall overcome...!!
War-psycho skrev:Jorå, nu låter du iallafall som en typisk svensk polis.

Jo, poliser brukar tycka det...CHROLO skrev:Det kanske är en merit?![]()
Åker man då fast får man väll stå sitt kasst. Så länge man klarar körkortsgränsen så är det ju bara sätta böterna på autogiro och mosa vidare.
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |