Hur många dagar av säsongen har du kvar?

Har fram till den 29:e augusti på mig, sedan blir det operation av ett trasigt nyckelben. Bästa delen på säsongen börjar i slutet av augusti, enligt mig. Hoppas alla får en lååååång och härlig säsong så att jag får se och höra alla sköna hojar när jag går med armen i paket.

På privata hojen är det nog ganska precis 0 dagar kvar. Den har börjats jobbas med för vinterprojektet. Sorgligt nog.

Året runt såklart. Men vintern 05-06 blev det mest Quad pga. en jävla massa snö!!!

Glooie skrev:
2352435 Ptja, det är väl en ca 16 dagar kvar, tills högskolan börjar och jag flyttar. Har tyvärr ingen parkering för hojen inne i centrala gbg, så den får ja köra hem till mor och far :( Kanske blir en eller två turer till efter det, men dom blir nog lätträknade...

Ring parkeringsbolaget o fråga om det är ok att du ställer den vid cykelstället, funkar ibland och inte ibland.

Howdy,

Klart man kör året runt, det är bara att välja rätt hoj och kläder,
töntig fråga tycker jag personligen.

Cheers,
Jambo

ja kör tills dom slår igen supermoto banorna, Så jobbar jag till dec sen e de thailand tills snön e borta:tummenupp

Ska använda hojen till och från jobb så länge det går. Får väl sluta när det blir minusgrader, så hoppas det blir en lång varm höst.

Jag byter jobb så om två veckor kanske det blir flytt till Stockholm. Så då blir det väll mest körning på helgerna efter det. Men snö är det enda som stoppar mig.

Köp KTM så behöver alldrig sässongen ta slut:D

Hojen påställd och försäkrad året om, dyker det upp en fin dag i december så tvekar jag inte att ta en tur.

Min säsong tar nog alldrig slut, lite snö stoppar inte min ktm ;)
Men jag kör nog som mest i Juli-Augusti skulle jag tro..

Hardrock Ragge skrev:
2352766 Ring parkeringsbolaget o fråga om det är ok att du ställer den vid cykelstället, funkar ibland och inte ibland.

Jo, men tyvärr tillåter inte försäkringsbolaget det...

Jag ska iaf inte göra som i fjol och stoppa hojen på vinterförvaring bara för att det råkade bli frost en helg i oktober. Kom ju flera veckor med gott mc-väder därefter. :4skrika

...och nu har jag införskaffat tjockare vantar och fleece-buff. Nån gång fram i november får man allt försöka hålla sig på två hjul....eller tills de börjar salta.

Nu är det slut på hojjandet! imorron flyttas det igen. Men den står i säkert förvar iaf...

:( :4skrika

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back