Hur många dagar av säsongen har du kvar?

morecore skrev:
2352406 P.g.a. flytt har jag ekaxt 14 dagar kvar med min käre MC då den kommer att stå kvar i västerbotten. Jag ska utnyttja varje ledig stund till o köra nu.

Det är ändå lång tid kvar av säsongen, i de flesta delarna av landet, men när tror du att din säsong slutar? Har du flyttproblem med och måste överge din käraste på 2 hjul med? Eller blir det dubbdäck och halsduk? Eller har du ett racingställ med alldeles för mycket perforering att det redan nu känns kallt?

Ps. För att peppa varandra att göra säsongen så lång som möjligt, MÅSTE du hålla det svar du skrivit! :tummenupp :fatta!

Jag brukar köra så länge solen orkar torka upp vägarna på dagarna. Det brukar bli en bit in i oktober. Sedan blir hojen så skitig var gång jag kör så då ställer jag av.

Men då börjar ju å andra sidan vintersäsongen med garagepolarna!! :) Alla modifieringar man flummat på under sommaren ska realiseras. Delar ska beställas osv! Det är ju nästan lika kul det!

/J

Jag kör motard tills det blir kallt sen slänge jag på 21/18 o kör till året tar slut sen fortsätter jag tills jag slänge på motardfälgarna... Repeat :D

Tills snön kommer. Om nån månad kanske :tomten

Önskar att jag hade en offroad som på den gamla goda tiden.

Max en vecka till :(

Tog kanske sista turen idag, men det var en jävla skön avskeds-tur! :yoparty

Min säsong slutade för ca 4 veckor sedan. Men den drar förhoppningsvis igång igen i slutet av December då det är som roligast. Finndubb och trimmad 600cc fyrtaktare är det roligaste som finns :bakhjul

John skrev:
2352719 På privata hojen är det nog ganska precis 0 dagar kvar. Den har börjats jobbas med för vinterprojektet. Sorgligt nog.

Situationen har förändrats. Ca 365 dagar kvar på säsongen.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back