Hur många åkte MC idag?

sweet...då ses vi på Skogis eller Donken, Svea eller Tyresö eller nåt imorgon...Det är ONSDAGSÅKA!!! :)

blir dr någon folksammling i morron vid skogis tro? planen var väl att dra dit o förhoppningsvis träffa någon bekant som man kunde köra lite med :)

så vad tror ni? många som kommer?

varje dag!! :D
men idag var första dagen man verkligen njöt på jobbet! nu ska bara dem slitna vintersulorna av så blir det riktig sommarkänsla! :)

Britten fick ut och sträcka på sig ett par varv på Bogesund, fin fint väder och knappt ingen trafik :tummenupp

var ute idag, åker gärna en sväng imorn. Nå¨n i söderort som vill ha sällskap så hojjta, bor i enskede :)

blir dr någon folksammling i morron vid skogis tro? planen var väl att dra dit o förhoppningsvis träffa någon bekant som man kunde köra lite med :)

Om det är skapligt väder så lär det väl dyka upp folk :)
Själv ska jag in i gruvan strax före klockan 16 :(

Jag är gärna på! Synd bara att man slutar typ 18 :(

mja

EN annan är ju lite fast i Marocko, men vad gör det när det är minst 20 grader, men till helgen e jag hemma så jag ska pressa hojen lite..... fan va gött...............

Jag ska äntligen börja i morgon. Har väntat sen november då jag köpte min älskling :)

Start från Högdalen efter jobbet! yeahhhh

vi får se din premiär tur imorn :krama

Körde väl 10-15 mil idag. Kanon väder men man märker att de är ett par grader som saknas. Lite grus kvar osv. Såg en jävla massa hojjar på nynäsvägen ida och minst 4-5 i haninge. Folk börjar vakna till liv :banana

Last edited:
Var det mellan 12-13 eller 20-21 så var det nog Jag!.. =-)

Såg en svart retta idag inne i stan..
Det är inte lätt för en tös när det enda man vill är att få ta ut hojbojen :|
Men nästa vecka kanske!?!? ;D

vi får se din premiär tur imorn :krama

Körde väl 10-15 mil idag. Kanon väder men man märker att de är ett par grader som saknas. Lite grus kvar osv. Såg en jävla massa hojjar på nynäsvägen ida och minst 4-5 i haninge. Folk börjar vakna till liv :banana
D e i Haninge d händer...:tummenupp

Så vadå blir det av på Skogen imorn?

en sak till.... Har jag startat en vettig tråd för engångs skull? :)
Om d blir av i skogen vettefan,men på skogis ialf haha:tummenupp Jaa jag tror fan att du har lyckas skapat en vettig tråd,inte illa:D :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT