Hur många åkte MC idag?

sweet...då ses vi på Skogis eller Donken, Svea eller Tyresö eller nåt imorgon...Det är ONSDAGSÅKA!!! :)

blir dr någon folksammling i morron vid skogis tro? planen var väl att dra dit o förhoppningsvis träffa någon bekant som man kunde köra lite med :)

så vad tror ni? många som kommer?

varje dag!! :D
men idag var första dagen man verkligen njöt på jobbet! nu ska bara dem slitna vintersulorna av så blir det riktig sommarkänsla! :)

Britten fick ut och sträcka på sig ett par varv på Bogesund, fin fint väder och knappt ingen trafik :tummenupp

var ute idag, åker gärna en sväng imorn. Nå¨n i söderort som vill ha sällskap så hojjta, bor i enskede :)

blir dr någon folksammling i morron vid skogis tro? planen var väl att dra dit o förhoppningsvis träffa någon bekant som man kunde köra lite med :)

Om det är skapligt väder så lär det väl dyka upp folk :)
Själv ska jag in i gruvan strax före klockan 16 :(

Jag är gärna på! Synd bara att man slutar typ 18 :(

mja

EN annan är ju lite fast i Marocko, men vad gör det när det är minst 20 grader, men till helgen e jag hemma så jag ska pressa hojen lite..... fan va gött...............

Jag ska äntligen börja i morgon. Har väntat sen november då jag köpte min älskling :)

Start från Högdalen efter jobbet! yeahhhh

vi får se din premiär tur imorn :krama

Körde väl 10-15 mil idag. Kanon väder men man märker att de är ett par grader som saknas. Lite grus kvar osv. Såg en jävla massa hojjar på nynäsvägen ida och minst 4-5 i haninge. Folk börjar vakna till liv :banana

Last edited:
Var det mellan 12-13 eller 20-21 så var det nog Jag!.. =-)

Såg en svart retta idag inne i stan..
Det är inte lätt för en tös när det enda man vill är att få ta ut hojbojen :|
Men nästa vecka kanske!?!? ;D

vi får se din premiär tur imorn :krama

Körde väl 10-15 mil idag. Kanon väder men man märker att de är ett par grader som saknas. Lite grus kvar osv. Såg en jävla massa hojjar på nynäsvägen ida och minst 4-5 i haninge. Folk börjar vakna till liv :banana
D e i Haninge d händer...:tummenupp

Så vadå blir det av på Skogen imorn?

en sak till.... Har jag startat en vettig tråd för engångs skull? :)
Om d blir av i skogen vettefan,men på skogis ialf haha:tummenupp Jaa jag tror fan att du har lyckas skapat en vettig tråd,inte illa:D :tummenupp

*/ ?>
Back