GSXR1100R
The older i get the faster i was
Hur pass vanligt är det att folk med RR licens enbart kör på träningar/bandagar men inte på tävlingar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:2417042Hur pass vanligt är det att folk med RR licens enbart kör på träningar/bandagar men inte på tävlingar.
Gottis skrev:2417069Jag kör det jag har råd med![]()
![]()
RR:Benny skrev:2417111Roadracing är inget man har råd med..... Man TAR sig råd.![]()
Det är ju trots allt en fråga om prioritering
Nått som gumman inte riktigt håller med om, då jag med stor entusiasm nyss berättade att det nu bara är Mantorp, Gelleråsen, Falkenberg och avslutningen på ERF i Anderstorp kvar på säsongen....(å kanske nån bandag) And by the way!!! Resan till Thailand i vinter.......
vi ställer in den, bara MÅSTE till Brno i vår..
Saknar ord på hennes reaktion......men den här bilden liknar faktiskt henne![]()
GSXR1100R skrev:2417042Hur pass vanligt är det att folk med RR licens enbart kör på träningar/bandagar men inte på tävlingar.
RR:Benny skrev:2417111Roadracing är inget man har råd med..... Man TAR sig råd.![]()
Nått som gumman inte riktigt håller med om, då jag med stor entusiasm nyss berättade att det nu bara är Mantorp, Gelleråsen, Falkenberg och avslutningen på ERF i Anderstorp kvar på säsongen....(å kanske nån bandag) And by the way!!! Resan till Thailand i vinter.......
Saknar ord på hennes reaktion......men den här bilden liknar faktiskt henne![]()
Vet hon om din aha-upplevelse på 600-an?RR:Benny skrev:2417111Roadracing är inget man har råd med..... Man TAR sig råd.![]()

Alicia skrev:2417698
Visst jag missar själva raceträningen men jag har inget behov av att förnedra mig själv genom att bli varvad av halva startfältet. Dessutom utsätter jag mig själv och andra för risker.
Tid, pengar, träning & talang brukar ge resultat, helt rätt att inte tävla om man inte känner sig redo ännu.Alicia skrev:2417698Jag kör endast träningar i år, då jag anser att jag inte har något att göra på en tävling. Får se hur mycket jag får upp farten till nästa år och då kanske köra några tävlingar.
För en anmälningsavift på 1600 kr har jag fått 2 heldagar på Midlanda plus en heldag på Mantorp. Detta ger mig så mycket mer körning än under en tävling.
Visst jag missar själva raceträningen men jag har inget behov av att förnedra mig själv genom att bli varvad av halva startfältet. Dessutom utsätter jag mig själv och andra för risker.
När jag vet att jag har tider att komma med, då kommer jag rejsa![]()
Alicia skrev:2417698Jag kör endast träningar i år, då jag anser att jag inte har något att göra på en tävling. Får se hur mycket jag får upp farten till nästa år och då kanske köra några tävlingar.
För en anmälningsavift på 1600 kr har jag fått 2 heldagar på Midlanda plus en heldag på Mantorp. Detta ger mig så mycket mer körning än under en tävling.
När jag vet att jag har tider att komma med, då kommer jag rejsa![]()
Bikerbitch skrev:2417934Man förnedrar sig inte om man blir varvad, för det kommer du bli såvida du inte går ner under minuten till nästa säsong.
Gustav O skrev:2418441Jag kör inte ens träningar längre.![]()
Fi fan vad vackert. Nu blev det merbjörn.e skrev:2418452Men vi saknar dig också![]()
björn

Kör man 1.05 på Svinestad så klarar man sig nog rätt precis från att bli varvad i 250SP.björn.e skrev:2418426Nja det var väl bara två herrar som körde under minuten på LMS-sm så du kan åka ganska sakta för att inte hinna bli varavad på 12 varv.
björn
bean305 skrev:2417940Du får låna argumentet som en kompis till mig använder (han är småbarnsfar) :" En glad far är en bra far". Alla vet ju vad som behövs för att bli glad. "Vill du inte att jag skall vara en bra far?".

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |