Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lodisen skrev:Som topic säger, jag förstår att det är olika från model till model.
Men tex en Suzuki RM. _KAN_ man köra ~500 mil utan att den går avsevärt mycket sämre?
Vad för delar ska ofta bytas?![]()
\\ N00ben själv
whitesnake skrev:Om det är en cross får du inte köra på vägar med den... men om det är en offroad som t.ex dtr så kan du ju gjöra det, och den ska servas var 600 mil.
Tjet skrev:Vad är det som skall servas var 600 mil? Typ byta olja och göra rent luftfiltret eller?
Solid snake skrev:Kolven ska bytas också.
whitesnake skrev:det behöver man väll bara gjöra på en "riktig" cross![]()
Det är ingen höjdare att smiska runt med en ettrig "topptrimmad" 2t på vägar, det går åt mycket däck dessutom iaf om man kör med crossdäck. Satsa på nåt som är anpassat för gata istället.Lodisen skrev:Jag tänkte mer köra på väg.därför jag undrar.
![]()
Lodisen skrev:Som topic säger, jag förstår att det är olika från model till model.
Men tex en Suzuki RM. _KAN_ man köra ~500 mil utan att den går avsevärt mycket sämre?
Vad för delar ska ofta bytas?![]()
\\ N00ben själv
spectre skrev:HAHA ja det kan ju vara bra om du gör det om du inte vill köpa ny cylinder också. ( OM DU HAR OTUR )
PollySmurf skrev:Sluta löjla dig![]()
Kör man på gata räcker en kolv jävligt länge..
Allt skitsnack om att crosskolvar bara håller 20 timmar osv gäller bara tävlingskörda crossar, där förarna VERKLIGEN ligger på full jävla patte hela tiden genom flera trekvarts-lopp

Lodisen skrev:Tänkte införskaffa en Aprilia RS. Men det skulle vara tufft att glida runt på en cross. Någon som har bra tips på en offroad cykel? Senast från -00.

GixxerJensa skrev:Det är ingen höjdare att smiska runt med en ettrig "topptrimmad" 2t på vägar, det går åt mycket däck dessutom iaf om man kör med crossdäck. Satsa på nåt som är anpassat för gata istället.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |