Gulleplutt
#24, Rookie 1000
Backlund är en till som kommer från crossen.
Tror det är den generella hojkontrollen och vanan med att det sladdar lite som gör dem så bra när de börjar med RR.
Stensmo körde väl å cross när han var en pjuklarv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Backlund är en till som kommer från crossen.
Tror det är den generella hojkontrollen och vanan med att det sladdar lite som gör dem så bra när de börjar med RR.
Ja, det har jag för mig att Axxexs berättade på en tävling.Stensmo körde väl å cross när han var en pjuklarv
Man skulle kunna tro att du jobbat åt CSS och sen fått kicken med tanke på bitterheten.Nej, den skall verkligen inte lägga pengar på. Helt värdelös och ännu mer dravel än Code.
Jo fast sedan är det ju ofta dessa crossåkare som är så förbannat snabba! David (Svensken) , Per Klippinge (Fastway) bara för att nämna 2 snabba av alla som finns....
Man kanske skulle lära sig köra cross...
Tror nog att nöta varv också är nyttigt. Säkert mer än 90% av farten styrs av vad hjärnan kan behandla och uppfattar. Den behöver vänja sig vid att en viss fart är komfortabel innan man kan ta nästa steg att öka den. Så en "hemlighet" som missats hittils i svaren är att man måste köra..
Minns en krönika Nicky Hayden skrev i Roadracingworld precis när han var på väg att hoppa in i MotoGP. Han var alldeles överväldigad att han, som alldeles nyss var ROOKIE, skulle köra med/mot sina idoler!!! " Hur fan gick det till?" och så skrev han ner ett par råd till "alla som vill nå dit jag är!"
Råden var:
1. Tracktime
2. Tracktime
3: Tracktime
och så sa han lite mer saker som jag inte har tid att skriva nu. Lärare vet ni, har ett jobb att sköta!
Tror nog att nöta varv också är nyttigt. Säkert mer än 90% av farten styrs av vad hjärnan kan behandla och uppfattar. Den behöver vänja sig vid att en viss fart är komfortabel innan man kan ta nästa steg att öka den. Så en "hemlighet" som missats hittils i svaren är att man måste köra..
Man skulle kunna tro att du jobbat åt CSS och sen fått kicken med tanke på bitterheten.
Vad är det som är så våldsamt fel i Codes "lära" om hur man ska köra hoj snabbt på en bana?
Det där låter läskigt likt den sekt som Code tillhörLåt mig bara avsluta det här med Code/CSS med följande: -Hej lille vän!...vi har har en kurs förstår du som kommer att ta dig igenom dina problem... osv, osv
Är det skälet till att du och jag aldrig kommer att komma någonvart i den här sporten?
Code/CSS kan säkert vara bra om man är helt grön på hoj men är inte "det enda rätta" på något sätt .
Gör själv massor av fel enligt en certifierad CSS-instruktör och det är därför extra roligt att på min 40 hk klenare standardmoppe åka ifrån honom på hans racer![]()
Oavsett så slog jag i varje fall klippinge 2007
Och jag spöade dig på Falken 2007.
Det var mycket bra gjort att spöa ett mästarteam...men det räckte inte ända fram
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |