Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
honkiie skrev:Den första tror jag inte är så svår att inte ingripa på ifall man vet hur farliga galna hundar är.
Det andra är däremot sjukt.
Eller att tjejen hade sex med killarna men ångrade sig sen? Ingen vet ju mer än vad som står i tidningen.Dufva skrev:Tror inte det befann sig andra i grottan samtidigt men jag tror knappast att ingen såg någonting eller förstod vad som höll på att hända.
Vittnen har väl för fan sagt att hon drogs in i grottan och att någon slet av hon bikining och en av dom blev dömda. Räcker det eller?sharpedge skrev:Eller att tjejen hade sex med killarna men ångrade sig sen? Ingen vet ju mer än vad som står i tidningen.
Varför blir du sur på mig för? Satt morgonkaffet i halsen?honkiie skrev:Vittnen har väl för fan sagt att hon drogs in i grottan och att någon slet av hon bikining och en av dom blev dömda. Räcker det eller?
Eftersom att en höll fast hon så kanske risken finns att han även höll för munnen på henne? Sen om dom är i vattnet så finns väl risken att hennes sprattlingar inte syns? Då det väl påbörjas så kanske hon får en sjuk känsla av hjälplöshet och bara slutar bry sig? Sen att hon försökt ta livet av sig efteråt och ligger på psyket kanske tyder på att det är våldtäckt?sharpedge skrev:Varför blir du sur på mig för? Satt morgonkaffet i halsen?
En grotta(dom är väl inte överdrivet stora) och 30 personer. Blir man tagen mot sin vilja så sprattlar man alt. skriker "sluta" eller dylikt?

Jo, självklart finns det säkert olika sätt att tysta ner henne. Men jag tyckte bara det var en konstig händelse... Det är därför jag ifrågasätter.honkiie skrev:Eftersom att en höll fast hon så kanske risken finns att han även höll för munnen på henne? Sen om dom är i vattnet så finns väl risken att hennes sprattlingar inte syns? Då det väl påbörjas så kanske hon får en sjuk känsla av hjälplöshet och bara slutar bry sig? Sen att hon försökt ta livet av sig efteråt och ligger på psyket kanske tyder på att det är våldtäckt?
Blir lite sur för att du måste ifrågasätta att hon blev våldtagen. Löjligt.
Edit: Sen svordomarna är inte för att jag skulle vara arg eller nånting utan det är min oförmåga att uttrycka mig när jag är trött![]()
------------------------sharpedge skrev:Jo, självklart finns det säkert olika sätt att tysta ner henne. Men jag tyckte bara det var en konstig händelse... Det är därför jag ifrågasätter.
Och som jag skrev ovan så hatar jag verkligen våldtäktsmän och om detta nu hände så är det synd att båda inte åtalades!
honkiie skrev:ÄR dom uppfostrade?
Neb Jones skrev:Jag tycker att han borde få riktig vård (eller få ett j**la mycket hårdare straff).
DaLorD skrev:Jag skulle ta tag i första bästa snorunge o hållan under vattnet till han sluta splattra....
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |