Hur kör man ifrån snuten på bästa sätt?

• Thread starter Thread starter mojja83
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Ett väldigt effektivt sätt är att utnyttja sin miljö och vad är inte bättre än att hålla sig runt skolor och dagis? detta gör att även om man bara vågar gasa på lite grann över den heliga hastigheten 30km/h så kommer poliserna att troligvis lugna ner sig då den miljön inte är alltför lämplig för att bete sig på ett liknande sätt :brynad :brynad :brynad

Kan man inte snabbt bara stanna till och dra på sig reflexvästen och korvätarhjälmen och försvinna i mängden av pendlare? Det gör jag jÄMMmTTt!!11!

Tack... Äntligen en skön tråd!

kör runt i rondellen flera varv tills du ligger bakom dom och sen svänger du av så får du ett jäääätte långt avstånd och kan bara köra och ta det lugnt och aldrig mer bli hittad :banana

200+ i en rondell?? :kär Sist jag gjorde det så stoppade dom karusellen och tala om för mig att barnen ville åka också.. :rofl

Annars så kan man låta dem komma upp brevid en. Då smackar man hela deras synfält på framrutan full med smc dekaler innan man slangar iväg i 280 km/h! ;)

Last edited:
... eller så syr man fast en textrad på ryggen med, försöker du stoppa mig så hamnar du i en debattstudio på TV och får skämmas för att du hetsade mig.LOL ... :crash

Skämmas ju say? Fan så nära spöket har dom väl aldrig annars kommit :rofl

En variant på den där är att stanna, och sedan backa på polisbilen så att airbagen utlöses.

Med risk för att jag har dragit den här förut...

En anekdot från tiden då millenieskiftet var fruktat eftersom alla världens datorer skulle spontanantända då.

Fyra grabbar på fest på någons lantställe tycker nånstans på småtimmarna att det är en asbra idé att dra in till stan och efterfesta med ett annat gäng. Denna ljumna sommarkväll var naturligtvis ingen av de 4 ungdomarna nykter, och beslutet att "fullast kör" kändes som en kalas-idé.

Längs vägen finns en STOR rondell mitt ute i ingenstans (ni som åkt söderut på 55an från uppsala vet vilken) och när den närmar sig kommer någon med en fantastisk utmaning (?)!

-"Jag slår vad om att du inte vågar BACKA ett varv i rondellen"!

En utmaning av ringa klass för denna unge pionjär som givetvis antog uppdraget. Sagt och gjort så stannar de i rondellen och börjar backa, när de kommit nästan hela vägen smäller de till och PANG så hade de backat rätt på en fläskMerca som kom från ett annat håll.

Bara sekunden efter blinkade det blått.

-"Helvete, polisen var precis bakom"!
-"Ner med rutorna, det stinker sprit i hela bilen"

De krockade parterna sitter kvar i sina bilar, polisen går fram och pratar med föraren av fläskMercan en stund. Går förbi ungdomarnas bil och tittar till den, förmodligen efter skador, och går fram till rutan och säger:

-"Tjena grabbar. Det sitter en full turk i mercan bakom och påstår att ni har BACKAT på honom. Jag kollade er bil men ni har ju dragkrok så det blev inga direkta skador. Vill ni göra anmälan direkt? Annars kan ni få åka så tar jag uppgifterna på reg.nr så hör vi av oss i veckan!"

-" Tack, kanon. Hej då!"

brum

-----------------------------------------

Historien är så osannolikt att den känns som en klockren skröna, men jag fick den first hand från tämligen ärliga pojkar i övrigt så jag vette fan faktikst :D

Många korkade inlägg här, särskilt trådskaparen.
Fattar ni hur dumma ni är som ens försöker er på att "dra från snuten" ?
Er död eller annans död är det ni riskerar, för en sketen böteslapp eller en pratstund.
Väx till er för fan.

En variant på den där är att stanna, och sedan backa på polisbilen så att airbagen utlöses.

Tveksamt om det där partytricket funkar så jävla bra på en motorcykel..... :confused:
Blir nog en marksyning av Clownen Mannes kaliber av det hela....

Tveksamt om det där partytricket funkar så jävla bra på en motorcykel..... :confused:

Kör man guldvinge eller liknande tvåhjulig bil så går det ju utmärkt. ;)

Många korkade inlägg här, särskilt trådskaparen.
Fattar ni hur dumma ni är som ens försöker er på att "dra från snuten" ?
Er död eller annans död är det ni riskerar, för en sketen böteslapp eller en pratstund.
Väx till er för fan.

Du tror inte folk kanske driver lite med det hela?

Last edited:
En Guldvinge syns väl typ från den internationella rymdstationen, svårt att gömma sig då... :hihi

Måste man ligga över hastighetsbegränsningen så gör man fel:fakta

Last edited:
Lär er ifrån alla moppepojkar som lyckas köra ifrån polisen på sina hårdtrimmade pulkor som toppar 70-75 km/h, inte fan behöver en en literklubba för det :fakta

Nej, den enda hojen med backväxel är väl goldwing och även om man klarar balansstycket att backa utan att paddla med fötterna så den är nog ändå för långsam för att utlösa en airbag. Men det är mycket rörlig massa i en GW så kanske... :rolleyes:

Nej, den enda hojen med backväxel är väl goldwing och även om man klarar balansstycket att backa utan att paddla med fötterna så den är nog ändå för långsam för att utlösa en airbag. Men det är mycket rörlig massa i en GW så kanske... :rolleyes:

Sett åtminstone en annan modell med backväxel. :) En bumsetourer av samma storlek.

Allra enklast är att gå ut genom dörren till polisstationen, kliva in i sin bil och köra därifrån. Hur svårt kan det vara?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026