Hur i helsike får man tag på Patrik Furstenhof

• Thread starter Thread starter #11
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Hej!
Är det någon där ute som vet hur man får tag på Patrik Furstenhof???
Gjorde upp en träff med honom och Åkte 20mil till Stockholm för ett tag sedan, men när jag väkl var där så gick det inte att få tag på honom:confused:
Andra gången skulle han skicka grejer med en polare men inte heller det fungerade:confused:
Har försökt att ringa hans däcksfirma (telefonnummret går dit i annonsen) men där är det heldött. har även skickat PM till honom ett antal gånger.

Snälla om någon här på forumet har en aning om hur jag kan komma i kontakt med honom så PM:a mig eller ring 0734-18 01 56, eller be honom i alla fall höra av sig.

Mvh, Ola (den kåplösa)

Skriv nått om Dunlop Qualifier :)

Någon som kan vidareutveckla för mig som inte förstår det roliga? Jag kommer inte att köp några däck av den kille så mycket skit och satyg man läst om honom här på sporthoj.

Last edited:
Någon som kan vidareutveckla för mig som inte förstår det roliga? Jag kommer aldrig att köp några däck av den kille så mycket skit och satyg man läst om honom här på sporthoj.
Ja är det någon som frågar om däckråd oavsett användningsområde så vet du svaret.

Det går inte, han är ett spöke. :5sure

För övrigt verkar det vara ett seriöst sätt att ta hand om sina kunder på...

Last edited:
Hysta iväg ett pm och skriv i hans gästbok kanske ?:va

fel forumdel, fürsten hänger väl nästan aldrig här, kan försöka hjälpa trådskaparen lite med att säga att jag kommer aldrig jag säger ALDRIG köpa mig en uppsättning dunlop qualifier rr igen, blev ju sugen att testa efter fürsten´s glorifiering av dessa däck trots att jag sa att jag aldrig kommer att köpa nånting annat än michelin pilot vilket är det absolut bästa jag kört på, helt plötsligt så har det blivit skittråkigt att köra hoj, bara häromdagen höll det på att gå åt helvete, nope som sagt, aldrig mera qualifier rr för mig:arsele

Många förslag, dom flesta ganska dåliga men... ... jag har i alla fall inget otalt med honom :kiss utan försöker bara få kontakt för att eventuellt handla.

Sätter man ut en annons så brukar man vara intresserad av att sälja:)

Snälla om någon här på forumet läser detta och känner Patrik privat så be honom höra av sig.

Mvh, Ola :tummenupp

Många förslag, dom flesta ganska dåliga men... ... jag har i alla fall inget otalt med honom :kiss utan försöker bara få kontakt för att eventuellt handla.

Sätter man ut en annons så brukar man vara intresserad av att sälja:)

Snälla om någon här på forumet läser detta och känner Patrik privat så be honom höra av sig.

Mvh, Ola :tummenupp

undvik som sag "fürstenlop" qualifierdäcken om du inte vill leka bambi på hal is:näsblod han kommer garanterat att försöka pracka på dig en uppsättning, nu förstår jag varför dom kom på 6:e plats i senaste testet:huvet

undvik som sag "fürstenlop" qualifierdäcken om du inte vill leka bambi på hal is:näsblod han kommer garanterat att försöka pracka på dig en uppsättning, nu förstår jag varför dom kom på 6:e plats i senaste testet:huvet

Nu var det en uppsättning kåpor jag var ute efter, när det gäller däck så finns det lika många åsikter som det finns däck och det är många parametrar som avgör om ett däck fungerar eller inte (fjädring, däcktryck, temperatur, körstil osv) jag tar ingen ställning i sakfrågan men man skall vara mycket försiktig, alternativt ha alla fakta på hand innan man går ut och säger att ett däck är skit.

/ Ola

Någon som kan vidareutveckla för mig som inte förstår det roliga? Jag kommer aldrig att köp några däck av den kille så mycket skit och satyg man läst om honom här på sporthoj.

Det går alldeles utmärkt att tjöpa bra däck av honom. Bra priser och bra service oxå. Dunlop slangarna har jag noll erfarenhet av dock.

Internetlagen, Regel nr 1:
"Tro inte på allt skit du läser."

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT