Hur i helsike får man tag på Patrik Furstenhof

• Thread starter Thread starter #11
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Nu var det en uppsättning kåpor jag var ute efter, när det gäller däck så finns det lika många åsikter som det finns däck och det är många parametrar som avgör om ett däck fungerar eller inte (fjädring, däcktryck, temperatur, körstil osv) jag tar ingen ställning i sakfrågan men man skall vara mycket försiktig, alternativt ha alla fakta på hand innan man går ut och säger att ett däck är skit.

/ Ola

tja jag har ju en uppsättning dunlop q rr på hojen nu, senaste tidningstesterna visar att d q rr har spelat ut sin roll, hur mkt mer fakta vill du ha:va jag säger bara hur jag själv upplever däcken och jag är mkt osäkrare nu än när jag körde på pilot road

Många förslag, dom flesta ganska dåliga men... ... jag har i alla fall inget otalt med honom :kiss utan försöker bara få kontakt för att eventuellt handla.

Sätter man ut en annons så brukar man vara intresserad av att sälja:)

Snälla om någon här på forumet läser detta och känner Patrik privat så be honom höra av sig.

Mvh, Ola :tummenupp

de du skrev i första inlägget vore väl inte så taskigt om de inte vore för detta.

Gjorde upp en träff med honom och Åkte 20mil till Stockholm för ett tag sedan, men när jag väkl var där så gick det inte att få tag på honom.

jag skulle bli lite grinig om ni hade bestämt. :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...