Nu är resultatlistorna uppe 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det hade verkligen varit något!
Du är nog snabbare i grönt än i svart![]()
Hoho, 1.10. Då fick väl trajapiloten vifta ännu mer med nävarna åt alla rundningsmärken än i NEC-racet.![]()
Då kanske ni får chansen att vifta till migSer fram emot stora startfält och att få träffa er allihop på "Knudan"!
/MVH Björn (en av Triumphpiloterna)
Äsch, viftningen åt mig (även räser-Kim viftade då) kom när vi skulle åka ikapp Safety Car. Jag låg på mitt utvarv då det blev SC, och eftersom jag såg vart bilen var och visste att jag skulle komma ikapp inom ett halvt varv låg jag inte på speciellt hårt, man vill ju inte klanta till det första varven av en stint. Var nog mest adrenalin hos de som legat på fullt racetempo fram tills det blev SC.Hej Valmers!
Låt mig göra ett litet förtydligande: Jag viftar INTE med nävarna åt dem jag kör om (utom möjligen för att be om ursäkt för omkörningar som blivit tightare än jag tänkt mig) Jag är väl medveten om att det helt och hållet är den omkörande som har hela ansvaret för att kontakt inte uppstår och måste planera sin körning därefter. Det finns plats för alla i både NEC och REC-racen som körs i ERF-regi.
Däremot hade vi en ny förare under NEC på Gelleråsen, Mikael, som även kommer att åka med oss resten av säsongen. Jag la, precis som du tydligen gjort, märke till att han viftade åt några varvningar som han inte tyckte höll spåren. Jag snackade med honom om detta efter racet och förklarade att, det så att säga ingår i konceptet, att fartskillnaderna emellanåt kan vara ganska stora men att det fortfarande är den snabbare föraren som måste visa mest hänsyn. Detta är inga nyheter för Mikael då han har stor racingerfarenhet sen tidigare och jag är övertygad om att detta inte kommer att vara något problem på Knutstorp. Ser fram emot stora startfält och att få träffa er allihop på "Knudan"!
/MVH Björn (en av Triumphpiloterna)
Jag undrar om det även var denna person som gjorde det berömdaåt en i vårat team efter en omkörning som tog längre tid än han önskat. Janne tänkte inte på att kolla vad det var för nummer eller hoj.(Tur för den personen)
Sånt hör inte hemma på en tävling som heter Endurance Racing for Fun.
Om någon känner igen sig eller vet något så går det bra att snacka om det på Knutstorp nästa gång det är dags.(NEC)
Jörgen.
Vad hade hänt om raceledningen verkligen hade hållit på sitt löfte att utdela en stop-and-go till dom som körde på andra bakifrån???? Synd att ingen official såg/brydde sig.
/Kris
Jag undrar om det även var denna person som gjorde det berömdaåt en i vårat team efter en omkörning som tog längre tid än han önskat. Janne tänkte inte på att kolla vad det var för nummer eller hoj.(Tur för den personen)
Sånt hör inte hemma på en tävling som heter Endurance Racing for Fun.
Om någon känner igen sig eller vet något så går det bra att snacka om det på Knutstorp nästa gång det är dags.(NEC)
Jörgen.
Vem f.. körde med gympa skor under REC
Noterade det under race och fick ett bevis
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |