SuperSport
Socio# 2126
- Gick med
- 6 Oct 2004
- Hoj
- Några Duccar 944SS, 916, 999S, Hypermotard 1100, Pantah 600 SL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag hörde att man uppmärksammade det när jag fotade.#2 måste ha fått Stop&Go. Man får icke sitta på cyklelelelen när man tankar.
Jo jag hörde att man uppmärksammade det när jag fotade.
Det finns några till foton men jag orkar inte fixa fler nu.
Ge mej färg och nr på hojen så kanske jag hittar nån duglig bild i samlingarna.
Japp det finns några.Har du nån bild på en svart/röd r6 nr 31?
Tyckte det va Ok på banan rätt avslappnad stämning i depån, no hard feelings.
Men rookie racing är vad det är och det som H Brånalt och resten blör fundera på till 2008 om man tycker A förare ska köra REC, det finns ju NEC för de snabba.
Japp det finns några.
Tyckte det va Ok på banan rätt avslappnad stämning i depån, no hard feelings.
Men rookie racing är vad det är och det som H Brånalt och resten blör fundera på till 2008 om man tycker A förare ska köra REC, det finns ju NEC för de snabba.
Precis. Och alla bilder jag sett på #31 jag har sett är med samma förare.Hehe de måste va antingen från kvalet eller första kvarten för vår cykel har inga repor eller bortslaravat kåpglas...
/Urban
Dom andra förarna va kanske för snabba så det bara blev suddiga bilder på domPrecis. Och alla bilder jag sett på #31 jag har sett är med samma förare.
![]()
Är detta ni?
Så måste det varit. Eller så kan det kanske berott på att några körde 50 varv, och en annan orkade med exakt 30 min, innan hyperventilering och knäskak.Dom andra förarna va kanske för snabba så det bara blev suddiga bilder på dom![]()
Jag kollar i kväll vad som finns.Har du fler bilder på oss?
A eller b-förare är inte vad det handlar om. I NEC är meningen att de som satsar hårt ska köra, oavsett man är a- eller b-förare. Man kan ju vara snabb även som b-förare. Dessutom är det ett flertal team som består av både a och b-förare. Ser inget egentligt problem med att a-förare kör REC, tidigare års ERF har ju bestått av en salig blandning svenska mästare och rookies utan några större incidenter. De problem vi haft i år med ojust körning är kopplade till ett litet antal förare med liten eller ingen erfarenhet av endurance, men det brukar sortera ut sej själv. Ju förr man inser att racet är över 6 timmar, inte 6 varv, desto bättre för en själv och omgivningen.
Problemet med att "låna in" en snabb A förare i sitt REC team är att betydelsen av REC tappar trovärdighet.
Resultat mässigt är de snabba förarna som finns i de team som satsar mest och de snabbaste finns i NEC, de långsamma i NEC tec RRR63 skulle passa bättre i REC och tex NRT passar bättre i NEC.
Nu tycker jag du snackar "skit".
Syftet med att dela upp ERF i två serier är ju att alla skall få köra, Rookie, A-förare, snabb som långsam. 2006 fick inte alla köra och det blev ett fasligt gnäll över det.
Så länge alla får köra så är det väl bra eller hur?
Ju fullare startfälten är destå bättre är det ju för Brånalts ekonomi och därmed seriens utveckling på sikt.
Låt var och en bestämma själv vilken serie som passar bäst efter plånbok, ambition, snabbhet, famlij samt andra förhållanden som styr verkligheten. Inte om man är A eller B förare, snabb eller långsam.
Tja, långsamma och långsamma, allting är relativt. Vi i #63 Radical Riders Racing står varken i pole position eller sätter banrekord, men vi försöker köra långa, jämna stinter och minimera tiden i depån. Hittills ser vår säsong ut som följer:Problemet med att "låna in" en snabb A förare i sitt REC team är att betydelsen av REC tappar trovärdighet.
Resultat mässigt är de snabba förarna som finns i de team som satsar mest och de snabbaste finns i NEC, de långsamma i NEC tec RRR63 skulle passa bättre i REC och tex NRT passar bättre i NEC.
Tja, långsamma och långsamma, allting är relativt. Vi i #63 Radical Riders Racing står varken i pole position eller sätter banrekord, men vi försöker köra långa, jämna stinter och minimera tiden i depån. Hittills ser vår säsong ut som följer:
NEC 1: 18 p
NEC 2: 13 p
NEC 3: 10 p
NEC 4: 10 p
Totalt har vi 51 poäng, vilket ger en 19 plats (av 37) i NEC. På Anderstorp körde vi som bäst 1.42.2, på Falkenberg 49.3, Mantorp 1.26.0 och på Gelleråsen 1.12.9. Visst, Lindström, Lindén, Lundh, Augustsson med många flera blåser om som ett möte, men jag har svårt att se vad vi skulle ha att göra i REC.
Problem med en kokande hoj samt en (felaktig) Stop & Go för bränslespill gjorde att vi tyvärr stod still väldigt länge.Ser att ni ERF4 efter 4 timmar kommit 165 varv i NEC vilker skulle placera er på en hedrande 25 plats i REC, välkommen in i Rookie klubben![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |