Hur gick det i W(REC)K på Åsen?

Det var ett sköj räjs. Regnet smög i luften under hela dagen, men det klarade sig.

Kommer inte ihåg vilka som vann ( :rolleyes: ), Delta Endurance Team, DET kom tvåa, tror jag. Team Triumph of Copenhagen #69 kom trea, MC Doktorn fyra, och vi i DAMP räjZing tillslut landade på en niondeplats. Är sjukt nöjd med min och teamets insats...

Förhoppningsvis kommer någon och berättar exakt hur det var, jag hade inte så stor koll, försökte mest se snygg och snabb ut.

Det var nån jävla gammal avdankad A-förare som vann:mad: Sorpa+1, vet ej vem.
Vi lyckades ta en 11 plats trots ett stopandgo för att vi missat hålla i brandsläckaren i några sekunder vid tankningen. Kul var det så nu ses vi på Knutstorp nästa gång.

Triumph-idoterna måske få skryta lite:

Vårat Triumph REC-team #69 med Daytona 675 kom 3'a, ett varv efter ettan. Inklusive bensinspill och 2 minuters stop-and-go straff. Björn fixade snabbaste varv med 1.10,9. He, he, den funkar bra den lilla 675 cykeln.

Vårat Triumph NEC-team #67 kanske ska be jultomten eller bankkillen att byta ut vår gamla ångvält-955'a till en lätt 675'a. Eller en liten lottovinst kunde kanske hjälpa.

/Kris

Vårat Triumph REC-team #69 med Daytona 675 kom 3'a, ett varv efter ettan. Inklusive bensinspill och 2 minuters stop-and-go straff. Björn fixade snabbaste varv med 1.10,9. He, he, den funkar bra den lilla 675 cykeln.

Vårat Triumph NEC-team #67 kanske ska be jultomten eller bankkillen att byta ut vår gamla ångvält-955'a till en lätt 675'a. Eller en liten lottovinst kunde kanske hjälpa.

/Kris

dom som vann (Silverpilen) körde 181varv ni körde 178varv Delta var 10sec efter silverpilen.
Bara en liten rättelse
Men ni hade lite oflyt idag körde grymt bra!!

/Kris
Hoho, 1.10. Då fick väl trajapiloten vifta ännu mer med nävarna åt alla rundningsmärken än i NEC-racet. :rolleyes:

Var finns resultatlistor från REC och Bott ?????????
Letade på mylaps men hittade inget där.

Grattis till Damp för bövelen ! Sköj å se att det går bättre och bättre för dom missanpassade ynglingarna från götet !

Var finns resultatlistor från REC och Bott ?????????
Letade på mylaps men hittade inget där.

Grattis till Damp för bövelen ! Sköj å se att det går bättre och bättre för dom missanpassade ynglingarna från götet !

Tackar! Jo det börjar arta sig så sakteliga :)

Inga resultat uppe än men de kommer nog snart. Antingen på mylaps eller på www.erf.nu

Vi vurpade! :)

Nummer 46 Leca racing gjorde bravur med engångslicens, kvalade in som nummer 7 och var 4a efter starten. Satte 1,11,70 som bästatid och gjorde precis alla rookiemissar man kan göra i depåstoppen. Låg på 6e när vi vurpade och det var då safety car´en ute en längre stund. Jag och Linda körde upp oss till en sammanlagd 23 plats till slut. Trötta är vi men fan va kul det var!

Ses på nästa race!

Vi vurpade! :)

Nummer 46 Leca racing gjorde bravur med engångslicens, kvalade in som nummer 7 och var 4a efter starten. Satte 1,11,70 som bästatid och gjorde precis alla rookiemissar man kan göra i depåstoppen. Låg på 6e när vi vurpade och det var då safety car´en ute en längre stund. Jag och Linda körde upp oss till en sammanlagd 23 plats till slut. Trötta är vi men fan va kul det var!

Ses på nästa race!
Bra kämpat Zebban :tummenupp

Det är fortfarande lite dåligt med bortförklaringar, gnäll och bilder än så länge. ;)

Je je je, jag har fan inte lagt ut några bilder själv, men ändå...

Edit: Våra depåstopp inkl. tankning fungerade extremt bra under gårdagen. :jäs Inga rookiemisstag här inte...

Last edited:
Back