hur gick det för kyckling kjelle och stefan?

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
i torsdags när ni skulle öva lite konster? hoppas att det gick riktigt bra för er.

när vi var på väg hem så sa erik åt mig vid ett rödljus att jag inte var riktigt frisk någonstans i huvet??

blom inte frisk nån stans... var skulle jag fått det ifrån...:D

fast jag är kanske inte så mycket bättre själv, har börjat träna lite på wheelisar jag med... fast inte mitt i stan.

galnast är nog schrunken som försökte wheela med en xj900 -83 (kardan...) med extra STOOOR touringkåpa. kåpfan var så stor att han fick syrebrist bakom den eftersom det inte blåste in nån ny luft.

erik skrev:

galnast är nog schrunken som försökte wheela med en xj900 -83 (kardan...) med extra STOOOR touringkåpa. kåpfan var så stor att han fick syrebrist bakom den eftersom det inte blåste in nån ny luft.

Som nån sa: Kåpan är så stor att man kan käka en burgare när man åker utan att kladda med ketchupen :D
Erik: Kopplingsvajern hade inte gått av, den hade bara hakat sej loss från den där lilla armen vid motorn... Förresten behövde jag inte växla en enda gång på hemvägen, hade femman konstant ända till garageuppfarten. Slagskeppetvar inte så tokigt på vårat touringuppdrag :)

rainman skrev:
Fy Faen va grotesk skapelse!!! :skrämd

Men det är ju pappas nya hoj, tänk om han läser ditt inlägg, då blir han ledsen :o (Tänk om han fick reda på vad jag gör med hans grejer :eek: )

Den var ju toksnygg ju!!!

Blir det en sån om du lyckas få sålt på Duken???

Hittade den här på blocket. 22.000:- får väl ses som ett riktigt fynd.

54527_vnl_s.jpg

Iofs inte kardan, men man kan inte få allt. :)

blom skrev:
i torsdags när ni skulle öva lite konster? hoppas att det gick riktigt bra för er.

när vi var på väg hem så sa erik åt mig vid ett rödljus att jag inte var riktigt frisk någonstans i huvet??

Det gick åt h-vete, jag körde in en spikjä**el i mitt 30mil gammla bakdäck.

Re: Re: hur gick det för kyckling kjelle och stefan?

Stefan skrev:
Det gick åt h-vete, jag körde in en spikjä**el i mitt 30mil gammla bakdäck.

Bara att laga. Åk in på ett däckeri så pluggar dom det åt dig.

Stefan skrev:
Nu är det lagat så nu kan jag ägna hela
semestern åt stuntövning :rock
Skönt att det gick att göra :tummenupp
Surt som f*n på nya däcket annars...
(Men det hade ju blivit en jäkligt cool burn med gnistregn f'ståss :rolleyes: )

Edit: Stvafle...

Last edited:
*/ ?>
Back