Nyteknik skrev:Skojar du?
Nä det gör han nog inte.
Kan vi inte få hela storyn? Är det han som är Mickael Andersson i resultatlistan för r600?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Skojar du?
Mike the bike har #95 http://www.roadracing.se/Sections/All/results2004/arc/race/race-rookie600.htmJonte VSB R-T skrev:Nä det gör han nog inte.
Kan vi inte få hela storyn? Är det han som är Mickael Andersson i resultatlistan för r600?
Om man säger så här då?Miss Ullis skrev:Oj, jag körde 3sek snabbare med min Aprilia standard125;a...
Hoppas att det går bättre nästa år, får nog ligga i hårdträning med körningen, mental träning är inte allt!
Chris Ash skrev:Sticker man ut hakan så för man fanimej tåla det.

McFille skrev:Hehe, så sant. Skadeglädje e dubbel glädje!
Sticker man ut hakan får man räkna med en smocka!![]()
Jag håller med, inte fel att ha självförtroende om man ska köra RR, dock insåg han snart att motståndarna inte lallade omkring på skoj, det är inte lätt att kvala in bland sveriges snabbaste B-förare.ecce skrev:Jag vet inte men för att inte ha suttit på en hoj (har för mig att det var så) tycker jag att han gjorde bra ifrån sig. Många andra här inne har ju valt andra klasser för att inte bli ut kvalade. Han visade lite vilja och vågade stå ut. Han gjorde helt rätt trodde på sig själv och körde på det.![]()
Mad Moose skrev:personligen tycker jag det är riktigt roligt när någon sätter höga mål och vill mycket.![]()
Sorry, men nu kan jag inte hålla mig längre efter att de senaste dagarna hittat 3 personer som stavar "själv" enligt följande: "skällv".Medin skrev:skällv.

Goodstuff skrev:Angående körkort för hoj är det helt ointressant för hur man kör på en bana, Robban Augustsson aka Alakhai har ju tex kört en hel del cross innan så det betyder betydligt mer än om VV har godkänt för körning i trafik.....
Som sagts - den som sig i leken ger får leken tåla. Kul att Mike the Bike ska fortsätta.

GIXxXER skrev:jupp, augustsson vann junior vm![]()
Men du var knappast någon duvunge på två hjul när du började med roadracing, eller hur? Är man världsmästare i någon tvåhjulig disciplin bör man röra om en hel del bland glada RR-amatörer.alakhai skrev:Jag har också åkt min första säsong som GIXxXER påpekade. Dock va mina officiella målsättningar lite lägre än Mikes...
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |