Hur göra med jobbig granne?

Chilla, det är mest damer som är över 19 jag kommer i närheten av :ligga med ;)
Skulle någon :ligga eller :pilla på någon av stalltjejorna (typ 10-14) så jävlar kommer farbror Mordecaien (schit vad gammalt det lät) och krossar knän :mad:

Trodde skämtet skulle vara ganska genomskinligt.

Njä.. kolla vad du skrev igen och tänk på att vi inte känner dig.

Inget trams! rakt på sak ska det vara. Du bruden ska vi ligga??

Det kommer garanterat fungera:tummenupp

Ja, tänkte alltså att hon är lite jobbig som inte släppt till än, jag menar, en termin har ju snart gått, hur mycket ska man behöva jobba eg?

Du får jobba ännu hårdare ;):tungan :D

Nä allvarligt hon har kanske räknat ut vad du vill redan. Och hon vill inte samma som dig.

Men vad fan, ni bor i en studentkorridor. I en studentkorridor ska det liggas och festas. Det ska räcka med att ha en fest, bjuda på lite dricka och sen ska hon stanna i ditt rum rsten av kvällen.

Har hon inte släppt till efter en termin så vill hon ju inte ligga. Eller så kommer hon slå klorna i dig och då får du spendera din sommar i hennes föräldrars sommarstuga.

Säg inget om nån tejp bara... Det gick så jävla dåligt för killen som testade det för nått halvår sen.. Kolla tejptråden för mer info

:hihi

man får för i helvete inte säga "kolla den och den tråden för mer info" (eller nåt i den stilen) utan att länka till trådhelvetet:mad: just den här gången har jag läst tråden i fråga så jag behöver inte bli så sur just nu, men det är skitstörigt när man får höra sånt och inte vet vilken tråd det handlar om för då är det praktiskt taget omöjligt att hitta fanskapet! och då står man där med kuken i råttfällan!:mad: :rolleyes:

sen har jag inte läst hela tråden, men har du provat att borra?

Inget trams! rakt på sak ska det vara. Du bruden ska vi ligga??

Det kommer garanterat fungera:tummenupp

hahaha...ungrare..:yoparty :D

Tyst från TS, blår1....verkar som att bruden laggt honom nu när han följt våra råd..:yoparty :D :D

Last edited:
Det finns väl två sätt som funkar med ganska stor säkerhet om hon är intresserad.
Det ena är att bara helt enkelt vid något lämpligt tillfälle säga till henne att du gillar henne. Om hon gillar dig så blir hon glad och då blir det nog förr eller senare :ligga
Det andra är att fixa något trevligt/mysigt. Bjud henne på mat (med vin till såklart) eller ost, kex och vin eller något sådant. Sen låter man bara sakerna ha sin gång.

Göm dig bakom duschdraperiet, vänta tills du ser att det är hon som kommer. Sedan applicerar du tandkräm på dasen, hoppar fram, och frågar om hon vill ha hjälp med munhygienen.

Göm dig bakom duschdraperiet, vänta tills du ser att det är hon som kommer. Sedan applicerar du tandkräm på dasen, hoppar fram, och frågar om hon vill ha hjälp med munhygienen.

Eller bara gå fram till henne och säga:
"Jag funderar på att bli tandläkare. Har du några hål jag kan fylla?"

Nu börjar det komma lite bra förslag..

Ang det där med att bara fråga rakt ut, det är riktigt amatör beteende, om hon säger nej så är det ju slut på det roliga, det gäller ju att hålla dom gissandes.

Nu börjar det komma lite bra förslag..

Ang det där med att bara fråga rakt ut, det är riktigt amatör beteende, om hon säger nej så är det ju slut på det roliga, det gäller ju att hålla dom gissandes.

Haha ja för det är ju inte du som är gissandes just nu va? ;)

Ang det där med att bara fråga rakt ut, det är riktigt amatör beteende.

Nja, beror på hur lägger upp det..

"Yo, huka dig så ska jag kuka dig", är väl ingen höjdare..
Men om du fattar hennes liv med ena handen, lyfter hennes haka lätt med den andra, ger henne en djup blick med ett lätt leende och höjt ögonbryn.. "älska med mig"..

Med andra ord, ta kontroll över situationen.. Akta dig dessutom för "kompisfällan", om ni blir bästisar så är det kört!

Nja, beror på hur lägger upp det..

"Yo, huka dig så ska jag kuka dig", är väl ingen höjdare..
Men om du fattar hennes liv med ena handen, lyfter hennes haka lätt med den andra, ger henne en djup blick med ett lätt leende och höjt ögonbryn.. "älska med mig"..

Med andra ord, ta kontroll över situationen.. Akta dig dessutom för "kompisfällan", om ni blir bästisar så är det kört!

Fan blev nästan lite småkär i dig när du skrev sådär!!! Bra skit, ser framför mig hur hon bara smälter i min arm och jag bara går därifrån, always keep them guessing!!!!

Haha ja för det är ju inte du som är gissandes just nu va? ;)

Inte så mycket, är på det ganska klara med att det inte kommer bli ngt liggande där inte men.......

Om du tycker att hon är jobbig nu, vänta bara tills efter ni har legat...

Håller för en gångs skull med Guw.

"Dont shit where you eat, smells bad" är ett motto en polare la fram efter att jag gjort en liknande story för något år sedan.

Ok om du eller hon drar nu till sommaren, men går det skevt har du skjutit dig rejält i benet/pungen.

Om du bestämmer dig för att gå emot bättre vetande och vill få ligga snabbt, filmkväll !!!

Berätta för henne någon kväll att du e uttråkad och vill hitta på något, ge förslag att ni ser en film. Se till att det är på hennes eller ditt rum, senare är bättre eftersom det blir "hemmaplan" och du har övertag från början. Smågodis, mysbelysning, spela lite trött o kelig, och som nämnt innan, får du inte hångla innan eftertexten har du misslyckats. Dock är oddsen för detta mycket små om du spelar dina kort rätt.

"Du ser trött ut baby...jag e grym på massage!"

Får du inte ligga efter det så borde du få stryk. Eller så ser du ut som Quasimodo, alt luktar som Biturbo.

"Du ser trött ut baby...jag e grym på massage!"

Får du inte ligga efter det så borde du få stryk. Eller så ser du ut som Quasimodo, alt luktar som Biturbo.

Årets klockrenaste raggningsreplik. Den bara måste jag testa på lämpligt offer.:yoparty

Det bästa och säkraste sättet är väl annars att strö pengar över henne. Det funkar på alla tjejer. Å då spelar det ingen roll hur man luktar heller.

Jag förstår inte....

"Överraskningssex"! It´s as easy as that!

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu