Hur göra med jobbig granne?

Ja att styra film vore väl ändå det enklaste? Prata film med hon och så lyckas du lista ut att hon missat en jävligt bra film som du måste visa för henne. Sen bjuder du på den nya lightcolan med silverflaska så syns det inte att det är roppar i det. Se bara till att ha rätt många svarta plastpåsar hemma för även om tjejen är liten så vill du frakta kroppen i rätt många delar. Speciellt eftersom du inte har något körkort.

De flesta delarna av människokroppen är enligt mig ganska äckliga men du kan göra ribs ungefär som det beskrivs här i en tråd på första sidan. Resten av tjejer brukar vara rätt smaklösa eller bara fettiga. Men å andra sidan är man ju inte seriemördare för matens skull.

Men det är bara du provar dig fram. Lycka till:tummenupp

Gode gud, ni har ju inget game alls. Dreggel är ju närmast en bra lösning men jag har som princip att inte bjuda på dricka, ser det som fusk!!!

Taco kvällen var dock lite kul så Stoofer är kanske en klok man?

Ja att styra film vore väl ändå det enklaste? Prata film med hon och så lyckas du lista ut att hon missat en jävligt bra film som du måste visa för henne. Sen bjuder du på den nya lightcolan med silverflaska så syns det inte att det är roppar i det. Se bara till att ha rätt många svarta plastpåsar hemma för även om tjejen är liten så vill du frakta kroppen i rätt många delar. Speciellt eftersom du inte har något körkort.

De flesta delarna av människokroppen är enligt mig ganska äckliga men du kan göra ribs ungefär som det beskrivs här i en tråd på första sidan. Resten av tjejer brukar vara rätt smaklösa eller bara fettiga. Men å andra sidan är man ju inte seriemördare för matens skull.

Men det är bara du provar dig fram. Lycka till:tummenupp
Honkiie: Jag tror att du har missupfittat lite, även om det självklart vore lite småkul att slå ihjäl henne för att sedan livnära sig på kadavret (både gott och ekonomiskt tydligen) så är det inte riktig vad jag hade i tankarna.

Last edited:
Gode gud, ni har ju inget game alls. Dreggel är ju närmast en bra lösning men jag har som princip att inte bjuda på dricka, ser det som fusk!!!

Taco kvällen var dock lite kul så Stoofer är kanske en klok man?

Honkiie: Jag tror att du har missupfittat lite, även om det självklart vore lite småkul att slå ihjäl henne för att sedan livnära sig på kadavret (både gott och ekonomiskt tydligen) så är det inte riktig vad jag hade i tankarna.

Nähä okej förlåt, men om allting annat misslyckas så är det ju ett hett tips att döda tjejer säger aldrig nej heller! :tummenupp

Lycka till

Bjud ut tjejen på resturang så när ni käkat säger du att du glömt pengarna så får hon betala så har du iallafall fått en gratis måltid :tummenupp

Nu har det ju på senare tid blivit populärt att låsa in cheyer i källare eller ha dem i garderoben. Efter några veckor så kommer hon göra allt för dig, frivilligt. :)

Posta självporträtt så kan jag vara med och bedömma...

ahhhh nu är jag med.. du menar att det inte finns några SNYGGA tjejer som dricker öl!!!!! Sry, men du har fel där med.. känner flera stycken faktiskt (inkl. mig själv. :tummenupp)

(vaddå blygsamhet? har jag aldrig hört talas om)

Nej, man dricker TEQUILA :yoparty
Öl? Det är för tjejer.

Se där, här är nån som tycker att tjejer kan dricka öl.... :rolleyes: :tuttar

Last edited:
ahhhh nu är jag med.. du menar att det inte finns några SNYGGA tjejer som dricker öl!!!!! Sry, men du har fel där med.. känner flera stycken faktiskt (inkl. mig själv. :tummenupp)

(vaddå blygsamhet? har jag aldrig hört talas om)

Se där, här är nån som tycker att tjejer kan dricka öl.... :rolleyes: :tuttar

ÄH Tjejer kan med dricka öl, fast ni gör det inte så ofta (de flesta iallafall).

Men nu är det nogsnackat om det, kolla den nya tråden om nya förhållningsregler.

.

Är du en man, så säger du vad du tycker å vad du vill.

Gillar du henne, säg det då till henne..rakt på sak bara. Då får du reda på vad hon tycker om dig.

Är ni i samma fas- då blir det ligga.:yoparty

Är du mus , fjunar du runt till en annan snubbe plockar henne innan du hinner öppna dörren....:mad: , du blir utan ligga.

ÄH Tjejer kan med dricka öl, fast ni gör det inte så ofta (de flesta iallafall).

Men nu är det nogsnackat om det, kolla den nya tråden om nya förhållningsregler.

ja jäklar... Det är tur att det är ordning på dig! Så det blir ngn ordning på forumet.. :rolleyes: :D

Nänä, enkelt misstag, inget att be om ursäkt för.

Nu fixar vi det såhär:

1. Fixa middag (ta någon specialrätt som går släkten. Själv har jag farsans dräpar fläskfilé som får damerna på fall efter 20min vid spisen)
1½. Fråga försiktigt under middagen om hon har någon lillasyster i åldern ~13-14
2. Fixa bra rulle (Die Hard, tyvärr fail den här gången. Snyftare likaså.)
3. Kör henne i 1an
4. Fråga om hennes lillasysters nummer
5. Skicka nummret till mig.
6. Klart å betart!

Perfekt Win-Win!

Nu fixar vi det såhär:

1. Fixa middag (ta någon specialrätt som går släkten. Själv har jag farsans dräpar fläskfilé som får damerna på fall efter 20min vid spisen)
1½. Fråga försiktigt under middagen om hon har någon lillasyster i åldern ~13-14
2. Fixa bra rulle (Die Hard, tyvärr fail den här gången. Snyftare likaså.)
3. Kör henne i 1an
4. Fråga om hennes lillasysters nummer
5. Skicka nummret till mig.
6. Klart å betart!

Perfekt Win-Win!

Du är 17, va i helvete ska du med en 13-14 åring till? :mad:

Upp mot 13-14 dessutom :mad:

15-17 passar dig, men 14 är lågt och 13 och ner är ren pedofili!

Chilla, det är mest damer som är över 19 jag kommer i närheten av :ligga med ;)
Skulle någon :ligga eller :pilla på någon av stalltjejorna (typ 10-14) så jävlar kommer farbror Mordecaien (schit vad gammalt det lät) och krossar knän :mad:

Trodde skämtet skulle vara ganska genomskinligt.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu