Hur göra med jobbig granne?

Det bästa och säkraste sättet är väl annars att strö pengar över henne. Det funkar på alla tjejer. Å då spelar det ingen roll hur man luktar heller.

Bara om det är tillräckligt MYCKET pengar.. jag har ingen lust att gå till sängs med nån som luktar blöt get bara för att han köper mig en några småsaker... Ska det va ska ska det var REJÄLT!
Fast det förståss om han såg ut som Johnny Depp men luktade blöt get skulle det blir jobbigt.. Då kunde nog pengar vara en avgörande faktor...
Nej nu har jag förvirrat mig själv tillräckligt mycket... :rolleyes:

Det bästa och säkraste sättet är väl annars att strö pengar över henne. Det funkar på alla tjejer. Å då spelar det ingen roll hur man luktar heller.

Alltså...är tjejer verkligen så ytliga att pengar är det enda som betyder nåt. :va För i så fall, är inte jag tjej. :3freak

Visst, jag såg nåt sånt där skitytligt program förut om några brudar som var på Gotland och spanade ragg och som hade träffat någon kille som var riktigt trevlig. Men han hade bara billighetsjeans och T-shirt så han gick ju fetbort.

För dom skulle såklart satsa på bratsgrabbarna med märkesjeans och märkesskjorta och som förmodligen inte luktade svett...men förmodligen var ganska tomma i kolan MEN bjöd till på sprit och så fick dom knulla istället för den trevliga killen. :rolleyes:

Nåja...det finns såklart olika typer av tjejer. Dom som har egna pengar och tycker det är viktigare med trevlighet, å så finns det dom ytliga som vill snylta på andras och struntar i trevligheten.

//M

PS: Biturbo...HAR du flickvän eller??? Du är så cynisk om tjejsläktet att jag blir lixom lite orolig. :pannkyss

Alltså...är tjejer verkligen så ytliga att pengar är det enda som betyder nåt. :va För i så fall, är inte jag tjej. :3freak

Visst, jag såg nåt sånt där skitytligt program förut om några brudar som var på Gotland och spanade ragg och som hade träffat någon kille som var riktigt trevlig. Men han hade bara billighetsjeans och T-shirt så han gick ju fetbort.

För dom skulle såklart satsa på bratsgrabbarna med märkesjeans och märkesskjorta och som förmodligen inte luktade svett...men förmodligen var ganska tomma i kolan MEN bjöd till på sprit och så fick dom knulla istället för den trevliga killen. :rolleyes:

Nåja...det finns såklart olika typer av tjejer. Dom som har egna pengar och tycker det är viktigare med trevlighet, å så finns det dom ytliga som vill snylta på andras och struntar i trevligheten.

//M

PS: Biturbo...HAR du flickvän eller??? Du är så cynisk om tjejsläktet att jag blir lixom lite orolig. :pannkyss
Vart finns tjejor som du? :4skrika

Som inte är upptagna. :gnissla

Bara om det är tillräckligt MYCKET pengar.. jag har ingen lust att gå till sängs med nån som luktar blöt get bara för att han köper mig en några småsaker... Ska det va ska ska det var REJÄLT!
Fast det förståss om han såg ut som Johnny Depp men luktade blöt get skulle det blir jobbigt.. Då kunde nog pengar vara en avgörande faktor...
Nej nu har jag förvirrat mig själv tillräckligt mycket... :rolleyes:

Mjo. Om man är känd och/eller rik uppväger lukt, utseende och dåliga betéenden. Är man både charmig, rik, känd och snygg som Johnny Depp så får man slå bort tjejerna med ihoprullade datortidningar eller dylikt.

//M

Jag har ivf aldrig träffat på någon tjej som inte blir impad av pengar eller att någon är känd. Men du kanske är undantaget?

Kanske inte så att de gifter sig med dem men att det knullas en del mot att få gå med i VIP köer, åka båtar. få presenter, få resa osv..

Mjo. Om man är känd och/eller rik uppväger lukt, utseende och dåliga betéenden. Är man både charmig, rik, känd och snygg som Johnny Depp så får man slå bort tjejerna med ihoprullade datortidningar eller dylikt.

Antagligen.. det enda som jag inte gillar med många rika är att dom klär sig som fjollor och jag står verkligen inte ut med det där bakåtslickade håret. (klassiska stureplansfjollorna) EEEEWWWWWWWWW. Dom är lättskrattretande i mina ögon... Har haft ett par såna som stött på mig och försöka flasha sina pengar förför ögonen på mig. Ingen av dom har varken sett ut som Johnny Depp eller luktat blöt get.. men det kanske tar ut varandra?
nej tacka, vet jag en hårt arbetande karl med lite riv i. Rika fjollor går bort.

Såja om jag har förolämpat tillräckligt många för idag så är jag nöjd.

nej tacka, vet jag en hårt arbetande karl med lite riv i. Rika fjollor går bort.

Sådär säger alla tjejer på SH av nån anledning.

Är en rik hårt arbetande karl med lite riv i bättre än en "vanlig", inte fullt så rik hårt arbetande karl med lite riv i?

Jag förutsätter att du svarar ja på frågan, ser ingen anlednign till varför du skulle säga nej. Så då kan man fråga sig vart gränsen går, hur mycket krävs för att du ska börja sänka ribban en aning vad gäller det "hårt arbetande med lite riv i" och istället börja snegla på slantarna, som såklart lockar och är ett plus i kanten?
Hänger du med på frågan?

Inte så lätt att svara på kanske och självklart vill jag bara hetsa dig med målet att du ska erkänna att pengarna är viktigare än vad du egentligen vill påstå. Du är ju som sagt tjej. ;)

Jag måste faktiskt hålla med om att det faktiskt FINNS kjoltyg som inte låter sig lockas av pengar eller flärd. Men de är extremt sällsynta.

Jag måste faktiskt hålla med om att det faktiskt FINNS kjoltyg som inte låter sig lockas av pengar eller flärd. Men de är extremt sällsynta.

Knappast. Då det är genetiskt betingat.

Dreggel = Grottman, jägare, spridare av gener och försörjare
Kvinna = Barnaföderska, skötare av hus, hem och barn samt att hitta någon som försörjer henne och barnen.

Det är sedan gammalt.

Sen att den "moderna" kvinna försöker leka självständigt är ju gulligt men inte speciellt realistiskt.

Kvinna = Barnaföderska, skötare av hus, hem och barn samt att hitta någon som försörjer henne och barnen.

Det är sedan gammalt.

Sen att den "moderna" kvinna försöker leka självständigt är ju gulligt men inte speciellt realistiskt.

Jag menade ju naturligtvis att hon blev så förvånad när jag drog ned gylfen att hon glömde allt vad pengar hette. Och hon har inte slutat skratta än... :näsblod

Sådär säger alla tjejer på SH av nån anledning.

Är en rik hårt arbetande karl med lite riv i bättre än en "vanlig", inte fullt så rik hårt arbetande karl med lite riv i?

Jag förutsätter att du svarar ja på frågan, ser ingen anlednign till varför du skulle säga nej. Så då kan man fråga sig vart gränsen går, hur mycket krävs för att du ska börja sänka ribban en aning vad gäller det "hårt arbetande med lite riv i" och istället börja snegla på slantarna, som såklart lockar och är ett plus i kanten?
Hänger du med på frågan?

Inte så lätt att svara på kanske och självklart vill jag bara hetsa dig med målet att du ska erkänna att pengarna är viktigare än vad du egentligen vill påstå. Du är ju som sagt tjej. ;)

Att de flesta tjejer på SH säger så beror väl på att det är tjejer med lite riv i oxå. lika barn leka bäst vet du!! :tummenupp

hm... ska jag vara helt ärlig så beror det väl helt på vem personen är. en RIK karl med lite riv i behöver inte alls vara bättre man en mindre rik med lite riv i, men då beror det helt på personlighetsdragen. Jag för min del har allvarliga fördomar mot rika människor, eftersom jag aldrig varit rik och troligtvis aldrig kommer att bli det heller. (kallar det avundsjuka om ni vill ;) ) Så en rik karl måste vara jäkligt trevligt för att hamna på samma nivå som en mindre rik sådan eftersom den mindre rika inte behöver kämpa mot mina fördomar.

Börja snegla på slantarna.. i mitt fall är det inte giltigt eftersom jag är gift, men vore jag inte det.. skulle jag nog iaf inte bry mig så mycket. Pengar underlättar, det kan jag ju erkänna. Men det skulle aldrig falla mig in att välja en kille pga pengar. Vad är jag då? inte bättre än en väldigt diskret h***. Hårt men sant.
Om det finns något som får mig att välja en kille så är det hur han får mig att känna. hur han behandlar mig. Att kunna köpa presenter visst, kan vara lite kul att få, men i längden? nej, det är inte det som är viktigt. och får man för många betyder dom inget längre. Det som betyder ngt är sätttet han rör vid en, tittar på en pratar med en. Det är DET som får en att känna sig som den där berömda prinsessan alla pratar om.
men allt det här beror väl helt på vad man är ute efter. Som Biturbo sa: "Kanske inte så att de gifter sig med dem men att det knullas en del mot att få gå med i VIP köer, åka båtar. få presenter, få resa osv.." är det det man är ute efter så är ju pengar betydande, men för MIG har det aldrig varit intressant.
Så där ja... var det ett tillräckligt svar åt dig? Eller har jag missförtått något?? :D (rätt troligt, jag är trots att tjej- och blond)

:gnissla fi dong....vaffan har jag fått för gener...!!! :va

Vill inte ha kids, vill inte bli försörjd, och har killen nog med pengar att försörja sig själv med, ja då är jag nöjd. Ja..jag måste självklart trivas med honom och känna mig lixom...som mig själv.

Och jag kan inte se att jag skulle vilja sitta på rivieran eller på något annat flashigt ställe, med arslet i någon annans plånbok. :rolleyes:

Men jag kom på en sak som jag fick gener till. Jag gillar faktiskt att sköta om mitt hem.

Ja...modern och realistiskt....jag vet inte vad man ska säga!? Vi har kommit så långt ifrån det som är viktigt på riktigt, att allt har blivit uppochnervänt.

//M

Det är sedan gammalt.

:gnissla fi dong....vaffan har jag fått för gener...!!! :va

Vill inte ha kids, vill inte bli försörjd, och har killen nog med pengar att försörja sig själv med, ja då är jag nöjd. Ja..jag måste självklart trivas med honom och känna mig lixom...som mig själv.

Och jag kan inte se att jag skulle vilja sitta på rivieran eller på något annat flashigt ställe, med arslet i någon annans plånbok. :rolleyes:

Men jag kom på en sak som jag fick gener till. Jag gillar faktiskt att sköta om mitt hem.

Ja...modern och realistiskt....jag vet inte vad man ska säga!? Vi har kommit så långt ifrån det som är viktigt på riktigt, att allt har blivit uppochnervänt.

//M

Du har inte opererat dig på sistone och gjort utstickande kroppsdelar till inåtgående sådana? :gnissla

Nejdå, det är som många sagt tidigare, det borde finnas fler "normala" tjejer därute och inte bara uppmärksamhetshoror kåta på cash och ett flashigt leverne.

Fortsätt så!

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...