Hur göra med jobbig granne?

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Nu är det såhär att jag bor i studentkorridor och en av mina grannar är en ganska läcker liten sak som jag verkligen skulle vilja "provköra". Några bra tips?

Lite bakgrunds info: Jag har bott här i ca en termin, inga andra i min korridor gillar henne, faktum är så pratar dom knappt med henne. Jag skulle vilja anse att hon o jag har en god relation, jag skojar alltid med henne och försöker bjuda med henne på lite kul grejer. Har för tillfället inget körkort så den mest givna svaret är icke genomförbart. Vår korridor är inte direkt en "party korridor" så det funkar inte på vanligt sätt heller direkt.

Lite tips o trix i vanligt SH anda eftersöks alltså!!

(Obs, är väl kanske inte riktigt 100% seriös tråd)

Varför pratar de andra inte med henne?

Har hon dolda fel? Be om kvittot innan du går hem.
Haha, nja det var ngt som hände innan jag kom till gemenskapen, ngt om rökning i det gemensamma köket som lilla fröken finemang berättade om för dom som har boendet... Så hon är en liten ögontjänare men sen är hon lite ansvarig på denna våningen, det kan man väl acceptera då jag ju inte ska röka utan kn.lla (borra).

Haha, nja det var ngt som hände innan jag kom till gemenskapen, ngt om rökning i det gemensamma köket som lilla fröken finemang berättade om för dom som har boendet... Så hon är en liten ögontjänare men sen är hon lite ansvarig på denna våningen, det kan man väl acceptera då jag ju inte ska röka utan kn.lla (borra).

Äh då hade jag bara gillat henne, rökning är äckligt och rökning inomhus är ännu äckligare.

Sätt på henne! in och trösta henne för alla fryser ut henne! :tuttar

Arrangera taco-middag. Och till tacos dricker man spanskt vin. Bjud in roligt folk, och många galanta damer. Du fixar roligaste festen/middagen i sann studentanda och blir då i hennes ögon upphöjd till gud/partyfixare/åtråvärt kött. Frågor? Kör!

Arrangera taco-middag. Och till tacos dricker man spanskt vin. Bjud in roligt folk, och många galanta damer. Du fixar roligaste festen/middagen i sann studentanda och blir då i hennes ögon upphöjd till gud/partyfixare/åtråvärt kött. Frågor? Kör!

ÖL! ÖÖÖÖÖL DRICKER MAN TILL TACOS!!!

Corona! :mad: :kocko

ÖL! ÖÖÖÖÖL DRICKER MAN TILL TACOS!!!

Corona! :mad: :kocko
Du har ju uppenbart missat någonting. Tjejer som dricker vin jämfört med tjejer som dricker öl.. vilka känner sig sexigast? Dessutom är vinets alkoholstyrka jättebra när man släcker törsten från kryddiga jalapeños!

Har läst första inlägget ett par gånger, förstår fortfarande inte vad som är "jobbigt" med din granne..
Är det tjejen du vill nuppa som är jobbig, de andra i korridoren eller du själv?

Du har ju uppenbart missat någonting. Tjejer som dricker vin jämfört med tjejer som dricker öl.. vilka känner sig sexigast? Dessutom är vinets alkoholstyrka jättebra när man släcker törsten från kryddiga jalapeños!

Tjejer som dricker öl:

1. Är män
X. Finns inte
2. Borde avyttras

Välj själv.

Sjuk tanke, en brud som dricker öl. :lol

Ja, tänkte alltså att hon är lite jobbig som inte släppt till än, jag menar, en termin har ju snart gått, hur mycket ska man behöva jobba eg?

Om du tycker att hon är jobbig nu, vänta bara tills efter ni har legat...

Det fina är ju att om jag "seal the deal" nu så slipper jag träffa henne under sommaren. Efter sommaren så hade hon grejat annat boende så då behöver man ändå inte träffas.. Kan inte bli bättre...

Det fina är ju att om jag "seal the deal" nu så slipper jag träffa henne under sommaren. Efter sommaren så hade hon grejat annat boende så då behöver man ändå inte träffas.. Kan inte bli bättre...

:Ligga?

Hur svårt ÄR det? Du måste ju fråga för att kunna få ett svar! Ellerhur?:)

1. Bjud ut henne (ha gott om pesetas med dig)

2. Sup ner henne.

3. Ta henne hem (förihelvete ni bor ju grannar), bjud in dig till henne och utnyttja henne i 2:an.

4. Skaffa advokat.

Tjejer som dricker öl:

1. Är män
X. Finns inte
2. Borde avyttras

Välj själv.

Sjuk tanke, en brud som dricker öl. :lol

:ajjabajja Håll tyst! :mad: Jag dricker öl så enligt dig så borde jag då antingen vara man, inte finnas eller avyttras. eftersom jag definitivt inte är någon man o jag finns så ska jag alltså avyttras? hmpf... :finger :fatta! :D

:ajjabajja Håll tyst! :mad: Jag dricker öl så enligt dig så borde jag då antingen vara man, inte finnas eller avyttras. eftersom jag definitivt inte är någon man o jag finns så ska jag alltså avyttras? hmpf... :finger :fatta! :D

Posta självporträtt så kan jag vara med och bedömma...

Säg inget om nån tejp bara... Det gick så jävla dåligt för killen som testade det för nått halvår sen.. Kolla tejptråden för mer info

:hihi

Vad är problemet? Bjud över henne på en filmkväll där du har dukat upp med ost och kex och vin. En skräckfilm som gör att hon hoppar upp i knät på dig, sen är du hemma.
Det kan inte gå fel och brudarna är inte så jävla dumma så att de inte förstår vad du är ute efter. Har ni inte börjat hångla innan slutscenen så är du rökt däremot...

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu