Hur fungerar tjejer?

CayLe skrev:
Jag försöker kommunicera? Får bara till svar att hon är stressad i skolan och inte hinner känna efter vad hon vill. Jag blir inte klok på människan! :huvet

Då får du tala om att det är svårt att ha ett förhållande om hon inte vet vad hon vill. Du blir ju lite förvirrad när hon inte vet. När vet hon? Hon kanske behöver tid på sig. Men hur länge orkar du vänta?

Bikerbitch skrev:
Då får du tala om att det är svårt att ha ett förhållande om hon inte vet vad hon vill. Du blir ju lite förvirrad när hon inte vet. När vet hon? Hon kanske behöver tid på sig. Men hur länge orkar du vänta?

Det där får tiden utvisa. Det kan ju bara hända 2 saker i slutändan.

Nu kanske jag kan börja köra MC igen utan att det blir ett jävla massa gnäll :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
Beror lite på vad det är för gnäll också. Han kanske bara är rädd om dig.
Helt klart :tummenupp
*OT mode on* Men ofta är det gnäll för att den andra känner sig sidosatt för att de kanske inte har en hobby (eller brinner för något så starkt). Det var sånt gnäll jag tänkte på (fast som vanligt så förklarade jag mig inte så bra :)) *OT mode off*
:)

Bikerbitch skrev:
Beror lite på vad det är för gnäll också. Han kanske bara är rädd om dig.

I mitt fall så har alla bekanta till hennes familj förolyckats eller skadats i samband med MC-körning så hon är väl bara rädd för att jag ska gå bort, eller nåt. Eftersom att hon nästan har förbjudit mig från att köra mc så förbjöd jag henne från att rida, det var inte specielt välkommet och aboslut inte samma sak som att köra mc. :va

Nursey skrev:
Helt klart :tummenupp
*OT mode on* Men ofta är det gnäll för att den andra känner sig sidosatt för att de kanske inte har en hobby (eller brinner för något så starkt). Det var sånt gnäll jag tänkte på (fast som vanligt så förklarade jag mig inte så bra :)) *OT mode off*
:)

Ja det är klart. Men innan man dumpar killen ifråga kan man ju förklara varför man vill fortsätta köra. Kanske går att lösa ändå innan man slänger ut han.
Oftast har inte killar problem med att deras framtida tjejer kör hoj utan tvärtom. En del tjejer har inga egna intressen och blir putta för att killen jämt är ute o kör.

Det jobbiga är att när man verkligen träffar en tjej som man blir väldigt intresserad av o verkligen vill ha, så är det väldigt svårt att inte va snäll, o ställa upp o allt sånt.. Och då slutar det med att dom tycker man e för på eller ngt o tar avstånd.. Men när man träffar en tjej som de visar sig att man inte e intresserad av då e man ju inget av dessa saker, o då e det så innihelvete svårt att bli av med bruden.. Så egentligen borde man ju göra tvärtom. Dvs dissa en tjej man gillar o ringa som fan till en brud man inte gillar! :7peta

Bikerbitch skrev:
Oftast har inte killar problem med att deras framtida tjejer kör hoj utan tvärtom. En del tjejer har inga egna intressen och blir putta för att killen jämt är ute o kör.
Det var precis det jag menade :)
Och tro mig..som det är nu skulle jag inte slänga ut någon som innehöll minsta lilla testosteron halten haha :3freak

No dykes need apply...men only hehe

CayLe skrev:
I mitt fall så har alla bekanta till hennes familj förolyckats eller skadats i samband med MC-körning så hon är väl bara rädd för att jag ska gå bort, eller nåt. Eftersom att hon nästan har förbjudit mig från att köra mc så förbjöd jag henne från att rida, det var inte specielt välkommet och aboslut inte samma sak som att köra mc. :va

Att trilla av från en häst (dom är ju ganska höga) gör nog ont det också.
Man kan säkert bryta nacken.

Jag förstår ju hennes orolighet, men svårt att förbjuda någon att göra det roligaste som finns, tyvärr.

Bikerbitch skrev:

Det där trodde jag då aldrig att jag skulle få höra från en tjej...

Månadens visdoms ord!:fakta

Ett annat scenario?

Jag har en tjejkompis som var intresserad av en kille som hon aldrig trodde hon skulle kunna få, sedan när han väl visade intresse för henne så blev hon helt "off" och ointresserad av honom? Hur är en del tjejer funtade egentligen?

CayLe skrev:
Ett annat scenario?

Jag har en tjejkompis som var intresserad av en kille som hon aldrig trodde hon skulle kunna få, sedan när han väl visade intresse för henne så blev hon helt "off" och ointresserad av honom? Hur är en del tjejer funtade egentligen?
Skulle tro att hon fick dåligt självförtroende? Vad ser han i mig? :confused:
Självförtroende och bristen på det kan ställa till med en massa jobbiga saker beroende på hur det yttrar sig :näsblod

Skulle man kunna säga att all mystik och passion försvinner om man är en s.k. Toffelhjälte?
Vad kan man göra för att inte attraktionen ska dö ut, för man ska väl endå inte vara elak men samtidigt inte alltid göra allt för personen?

CayLe skrev:
Skulle man kunna säga att all mystik och passion försvinner om man är en s.k. Toffelhjälte?
Vad kan man göra för att inte attraktionen ska dö ut, för man ska väl endå inte vara elak men samtidigt inte alltid göra allt för personen?

Knepigt. Killen får ju absolut inte vara elak. Men inte heller för snäll.
Att vara för snäll kan t ex vara att han låter alltid tjejen bestämma saker. Har ingen egen vilja. Följer alltid med till gardinbutiken typ, fast han hellre är hemma och spelar Xbox. När tjejen utnyttjar hans snällhet har det ju gått lite för långt, att han alltid dansar efter hennes pipa liksom.
Fast sånt kan ju handla om osäkerhet också. "Tänk om hon gör slut för att jag inte följer med dit och dit och dit?" Fast då har man nog ett kasst förhållande redan där.

2fast4hjo skrev:
Reklammera och nästa gång så ser du till att du får med en instruktionsbok

ja o glöm för fan inte möbeltassarna och träpluggarna :tummenupp

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back