Hur firar du/ni Valborg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Valborg i Uppsala, jag tror jag kommer dricka öl

Är uppsala verkligen något att ha numera i valborgstider?
Tycker det har sunkat ner sig rätt rejält den senaste tiden.

Nåväl, själv jobbar jag helvet nu på dagen till 16. Sedan blir det någon form av alkoholintag av förmodligen redan tankade kompisar (som varit i uppsala :hihi).

Blä, jobbar 10-20... cheyen borta till på lördag så kanske åker en liten kvällstur med hojen och blir ihjälkörd av nåt rattfyllo.. eller så sitter jag väl bara framför datorn drar i mig en bunke glass och kikar sh ;)

Jag ska iväg till en polare å käka lite.. Dricka en massa öl å sprit. Sen dra till någon krog eller nått och fortsätta dricka en massa öl..

hosta *knapra alvedon*..hosta lite till..snegla på whiskey flaskan..sucka..ta en till alvedon och inse att det blir inte bättre än såhär...:D

Ute nånstans med en stek i magen och en öl i handen! Värmen har till och med kommit till Umeå idag! :yoparty

Köpa en platta öl på lunchen sen får man ta det som det kommer..

Ska sälja porr till alla ensamma stackare som inte har någon att fira högtider med. :tummenupp

Last edited:
Jag och Suzie-Q spenderade valborg i ett helt galet spanskt 1930-talsslott mitt i den Australiensiska regnskogen i North Queensland. Det ni!!!

Själv ska jag och en kompis ut nu och köra cross. Efter det så blir det pizza, öl och nån rulle. Alternativt så lirar vi väl lite GTA IV (då jag lyckades få tag på ett ex igår till PS3) innan vi blir för påverkade :hihi

Då jag saknar allt vad vänner heter så ska jag nog ta det väldigt lugnt,kanske ställa ventilerna på vinkeln.
Men imorgon ska jag titta på Enduro ute på Tuvängen.

Stadsparken kl 9, sillafrukost. Öl och nubbe. Till runt 14. Sen hem. Runt 19 middag med polarna och säkert nå party efter det.

Ni studenter är helt vansinniga, orka sitta i en park sådär...! :rolleyes: :tungan

Jag ska först ut på landet och härja runt med atv:er på atv-banan, brukar bli en massa race där som slutar i katastrof.. =) Sen blir det dricka efter det, och sen vidare in till Malmö och se på Sonic Syndicate.. =)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon