Hur firar du/ni Valborg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Dominator-Rocks

Guest
Själv har jag ingen aning, blir väll att ta med kidsen till nån brasa iaf sen vete 17. :va

:confused:

Har totalt missat att det är valborgsmässoafton imorgon, så jag har absolut inget planerat. Funderar iofs på att försöka få tag på GTA IV, finns nog sämre sätt att bränna av en kväll på, valborg eller inte.

Grillar med familjen och en polares familj, dricker ÖL. Glider ner till brasan vid åtta snåret, dricker ÖL. Åker karuseller med ungarna, dricker ÖL. går hem när ungarna kroknat, dricker ÖL. Sitter och surrar med polarn en liten stund, dricker ÖL. Polarn går hem tidigt för han skall åka iväg till Mora dagen där på och då blir jag ensam eftersom tanten somnat i soffan, dricker ÖL............

Ja antagligen åker man väl på stryk eller nåt dagen till ära.

Stadsparken kl 9, sillafrukost. Öl och nubbe. Till runt 14. Sen hem. Runt 19 middag med polarna och säkert nå party efter det.

Börjar dagen tidigt med att runt 8 ta mig ner till startområdet för forsränningen. Runt 10.30-11.00 sjösätts antagligen vår flotte. När man efter ränningen har bastat sig varm och fått i sig öl blir det förhoppningsvis champagne-galopp. Sen efter det drar vi nog ner till ekonomikumparken o grillar + dricker öl. På kvällen tar vi oss ner till nån nation som verkar schysst, troligtvis v-dala.

valborgskortegen linköping - skänninge sen valfri runda med hojjen .. kanske en öl innan sängdax . :tummenupp

Pyssla med båten på dagen och vara i garaget och bygga på hojen på kvällen/natten hoppas jag.

Jag jobbar från klockan 18 och framåt. Så länge som det behövs. Vilket kan bli större delen av natten i värsta fall.

I bästa fall slutar jag vid ca 21 och har iaf hunnit cascha in ett par timmar med dubbel ob. :banana

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon