Hur firar du/ni Valborg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Duschen. Check. Öl. Check. Electronica. Check. Öl. Check. Stryka skjorta. På gång... Får nog snabba upp tempot lite. :D

Duschen. Check. Öl. Check. Electronica. Check. Öl. Check. Stryka skjorta. På gång... Får nog snabba upp tempot lite. :D

Hörrö du lär ju öka om du ska hinna partaja nåt, klockan 12 ska du va i säng tänk på det lilla bubben :D

Hoho.. jag firade vallborg med en hojtur !!! Riktigt skönt !!! :yoparty

Hörrö du lär ju öka om du ska hinna partaja nåt, klockan 12 ska du va i säng tänk på det lilla bubben :D

Ja, men det är ju ganska exakt tretton timmar tills dess, så det ska jag nog hinna. :tummenupp Däremot hade lilla bubben tänkt stå med en öl vid baren innan klockan 00:00 och jag börjar känna mig stressad! :gnissla

Skjortan struken. Check. Försöka se snygg ut. Ger upp. Öl. Check. Kavaj och jeans. Check. Öl. Check. Pilla på frisyren. Check. Byta till punk. Electronicaskivan drar ut i det oändliga, så det får jag hoppa över. Titta på klockan. Check. Öl gör inget magiskt än så länge. Öl. Check. Öl. Check. Snart dags att ta på sig skorna. Ska sätta på mig hjälmen i förebyggande syfte, även om jag får rätta till mer än ett hårstrå när jag tar av den...

Heeey! Dags att sticka ut... En summering? Electronican hann ta slut, så det blev lite "Gob - Foot In Mouth Disease" på slutet. Perfekt festmusik! Hjälmen hade jag inte behövt, men det vet man ju aldrig förrän efteråt. :tummenupp Eftersom jag tar det säkra före det osäkra tar jag med mig en öl på vägen, så kanske, kanske, kanske blir jag snygg när jag är framme. (Man kan väl i alla fall få drömma lite grand? :)) Så... Kontokort och körkort. Check. Stänga av musiken, öppna dörren och ge mig av mot nya äventyr. Check om en kort liten stund. Vi ses om några timmar! :tummenupp

Hoppas alla som var ute och svirade igår är redigt bakfulla och kommer ligga i fosterställning samt titta på TV-Shop. Det förtjänar ni,era svin.

Men det är faktiskt lugnt. Inte bakfull. :tummenupp Men med facit i hand kunde jag lika gärna varit hemma. Valborgsmässoafton är nog bara riktigt rolig ifall man är student.

Kan du skicka det där facitet till mig så kan jag kolla på det nästa gång jag planerar in en brakfest... skippa festen och därmed slippa en svintung blykeps!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon