Hur firar du/ni Valborg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Min dam jobbade visst ikväll så det blir jag och kidsen, jag har precis varit till affären och laddat upp med godis chips nötter saft glass dricka mm.

Undrar när dom tänder elden nere i stan? :va

HA en trevlig afton! :tummenupp

:ajjabajja Inga slagsmål fyllkörningar eller andra dumheter ikväll nu :mad:

Ni studenter är helt vansinniga, orka sitta i en park sådär...! :rolleyes: :tungan

Jag ska först ut på landet och härja runt med atv:er på atv-banan, brukar bli en massa race där som slutar i katastrof.. =) Sen blir det dricka efter det, och sen vidare in till Malmö och se på Sonic Syndicate.. =)

Du är bara avundsjuk;)

Leka med atv låter inte helt dumt heller.

/Fredrik på andningspaus

Min valborg har börjat nu med musik på högre volym och en kall pilsner. Bra väder är det ute så man kan sitta på balkongen med solen i fejset =)
Sedan blir det middag med vänner och dricka. Gööött!

Jag vet inte det, pratade i tele med en tjejkompis halv tio i morse som var i parken då. Det var ett jäkla oväsen mest! ;)
Nej, atv är skoj =)

Tss... Pakren är mycket trelivg:D Lagomt fulla människor, massa folk man känner (iaf då) och lite halv-kall öl. Kan knappt bli bättre. Lite som krogen fast man slipper göra bort sig på dansgolvet, bli utslängd av vakter och bli ruinerad.

Man kanske skulle äta lite mer mat inann man gick på ölen. Går fan fort nu =/

Dricker du nu igen din gamla alkÅList! :skrattaåt

Du lovade ju dig själv i söndags att hålla dig borta från spriten ett tag :D

Ja, men nu har det ju gått flera dagar sedan söndags, när jag vaknade upp och var lite trött. Gamla grejor och redan glömt, så nu har jag öppnat kvällens första öl. :tummenupp

Sitter ensam och degar framför sh, skitkul. :(

Hade jag haft en vettig hoj hade det nog blivit en bombarrepa, men det är inge kul me lill-prillan.

Själv framför datorn med några Corona. Varit uttråkad sen jag slutade jobbet. Självklart ska man jobba imorgon och därför blir man sittandes framför SH när alla andra är iväg och festar. Swedie drog till Tyskland idag så han har säkert trevligt :avis:

Öl och Millencolin. Snart ett skutt in i duschen, öl, byta till lite electronica på ljudanläggningen när Millencolin är slut, öl, stryka en skjorta, öl, försöka på sig alla de knep som finns för att försöka se attraktiv ut, öl hjälper, ger upp, öl, funderar på om man ska ta kostymen med slips eller kavaj och jeans, öl, pillar lite på frisyren, byter till lite punk igen på stereon, öl, tittar på klockan, öl börjar göra det magiska öl gör så snart är jag snygg tillräckligt, öl, öl, på med skorna, försöka knyta snörena, får framvikt och håller på att slå huvudet i dörrkarmen, svär lite, öl, kollar om kontokortet är i fickan tillsammans med körkortet, en sista titt i spegeln, rättar till ett hårstrå, öl, nu är jag en riktig pudding, letar upp nycklarna, ölen dricks upp, ljudanläggningen stängs av till grannarnas förtjusning, dörren öppnas och jag är på väg... :)

Back