Hur det kommer att sluta för GSXR1000

Gammal bild men... Up -

Gammal bild men... Up -
:finger

Bifogat

• 1k_flicks_off_R11.jpg
    1k_flicks_off_R11.jpg
    98.3 KB · Visningar: 153
Man kan ju erkänna att 02:ans gixxer var värst av alla och den tog nog rettan hårt, men hur kommer det bli med nya rettan den kommer ju äta gixxern så hårt?! De har ju inte fixat nått nytt på den alls, samma motor på 160hk medans rettan kommer med 180hk i fart..

Last edited:
MUUUAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!

Det känns relativt bra att nån "smiskar" super Gixxern nu, de e på tiden...
För som alltid kommer garanterat Gixxer att komma igen, 04:a e bara ett mellanår.
Detta fenomen har vi sett innan, Yamma, el. Honda kommer med en värsting, året efter kommer Gixxer med en ännu värre som håller i X antal år innan konkurenterna hinner ifatt.
Gixxer har då ett "sabbatsår" och kommer sen igen med nåt riktigt hiskeligt.
Sen tror jag inte att Gixxer 1000 kommer att få skämmas för sig nu, även om japs "polarna" har mer effekt.
Dock tycker jag det är förbannat kul att Kawwa visar framfötterna, hoppas fan lite på att den nya ZX-10:an kommer att smiska :fatta! allihop, bara för sakens skull....
Annars finns det bara en hoj som ev. skulle kunna få mig att byta märke...CBR1000RR......äckligt jävla skitbrutal snyggohoj!!!

Oj, glömde....ang. SUZUKI´s suveränitet.......HAYABUSA!!! Inte enligt mitt tycke en snygg hoj, brutal men inte snygg.
Finns ingen annan serietillverkad hoj som smiskat detta vidunder vad det gäller km/h än....eller? Å den e ju "gammal" juuu.......

Last edited:
Suzuki är världens bästa motorcyklar.. seså. spring å köp alla nu då

Yamaha är sämst.. köp för fan inte den.
Min Yamaha är helt sjukt dålig.. har krånglat satan. å har inte en chans att hänga med några andra motorcyklar

eus skrev:
Suzuki är världens bästa motorcyklar.. seså. spring å köp alla nu då

Yamaha är sämst.. köp för fan inte den.
Min Yamaha är helt sjukt dålig.. har krånglat satan. å har inte en chans att hänga med några andra motorcyklar

E vi lite sarkastiska?!
Så du ska byta båge nu då?
Bli inte sur i ögat nu, det här snacket kommer att finnas så länge det finns olika hojmärken.
Var å en har sin favvo hoj och kommer givetvis att "puscha" för just det märket.
Sen e det ju så att oavsett hur många pållar alla nya hojar kommer att ha så finns det ju bara en liten procent som kan, har möjlighet att utnyttja dom.
Jag personligen kan ju villigt erkänna att jag aldrig skulle kunna utnyttja nån av dom nya räserbågarna till fullo med all den kraft dom levererar.

Lobo Gixxer skrev:
E vi lite sarkastiska?!
Så du ska byta båge nu då?
Bli inte sur i ögat nu, det här snacket kommer att finnas så länge det finns olika hojmärken.
Var å en har sin favvo hoj och kommer givetvis att "puscha" för just det märket.
Sen e det ju så att oavsett hur många pållar alla nya hojar kommer att ha så finns det ju bara en liten procent som kan, har möjlighet att utnyttja dom.
Jag personligen kan ju villigt erkänna att jag aldrig skulle kunna utnyttja nån av dom nya räserbågarna till fullo med all den kraft dom levererar.

Va? Sarkastisk? JAG? :rolleyes:

Jag tycker bara att det roligt att se alla dessa mittmärkeärbättreänditt-diskussioner.
Köp den du tycker är snyggast och skönast att köra. Sen kvittar väl om det skiljer 2hk eller 5nm.

Jag tänker inte byta ut min skramlaha.. är helnöjd! Jag har jämfört med Zeb's 1000R -03
Det skiljer inte mycket 0-270+ Km/h...
Men visst går den bättre.

edit: sen är det väl roligt om inte alla kör samma hoj?

Last edited:
PMR skrev:
Varje dag, över allt!

Vadå fet chans? Den e ju ett helt år gammal. Gammalt skräp som knappt bär fram till korvmojjen!

Innan du pratar om gammalt skräp som är ett år gammalt så kanske du ska ta en titt på din hoj :D

En 98 minsann :arsele

Nova skrev:
Innan du pratar om gammalt skräp som är ett år gammalt så kanske du ska ta en titt på din hoj :D

En 98 minsann :arsele

:7peta En R1:a blir aldrig gammal! Den blir bara bättre med åren. :7peta

eus skrev:
edit: sen är det väl roligt om inte alla kör samma hoj?

Det är därför jag tycker att det är roligt att ha min gamla 98:a de börjar nästan bli ovanliga :) .

Det är skoj att se folk som tar denna tråden och det jag skriver med så mycket allvar :hihi . Upprinnelsen var bara att jag hittade en bild som jag gillade. Ska jag vara ärlig så kan jag ha vilket märke som helst, bara jag gillar hojen, och jag gillar faktiskt alla fyra 1000cc-04.

Finns det verkligen folk som är så märkesbundna att de inte kan tänka sig att byta?

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard