Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Remus skrev:Gammal bild men... Up -
![]()
hermes skrev:3 skramlaha
![]()
hahahahaahhahaha
allihop, bara för sakens skull....eus skrev:Suzuki är världens bästa motorcyklar.. seså. spring å köp alla nu då
Yamaha är sämst.. köp för fan inte den.
Min Yamaha är helt sjukt dålig.. har krånglat satan. å har inte en chans att hänga med några andra motorcyklar
Lobo Gixxer skrev:E vi lite sarkastiska?!
Så du ska byta båge nu då?
Bli inte sur i ögat nu, det här snacket kommer att finnas så länge det finns olika hojmärken.
Var å en har sin favvo hoj och kommer givetvis att "puscha" för just det märket.
Sen e det ju så att oavsett hur många pållar alla nya hojar kommer att ha så finns det ju bara en liten procent som kan, har möjlighet att utnyttja dom.
Jag personligen kan ju villigt erkänna att jag aldrig skulle kunna utnyttja nån av dom nya räserbågarna till fullo med all den kraft dom levererar.
PMR skrev:Varje dag, över allt!
Vadå fet chans? Den e ju ett helt år gammal. Gammalt skräp som knappt bär fram till korvmojjen!

Conrad skrev:Inte lika konstnärligt kanske men budskapet går väl inte att ta miste på...![]()
...sedan kommer honda och slukar de alla...![]()

Conrad skrev:Inte lika konstnärligt kanske men budskapet går väl inte att ta miste på...![]()
...sedan kommer honda och slukar de alla...![]()
Nova skrev:Innan du pratar om gammalt skräp som är ett år gammalt så kanske du ska ta en titt på din hoj![]()
En 98 minsann![]()
En R1:a blir aldrig gammal! Den blir bara bättre med åren. 
PMR skrev:En R1:a blir aldrig gammal! Den blir bara bättre med åren.
![]()
eus skrev:edit: sen är det väl roligt om inte alla kör samma hoj?
. Upprinnelsen var bara att jag hittade en bild som jag gillade. Ska jag vara ärlig så kan jag ha vilket märke som helst, bara jag gillar hojen, och jag gillar faktiskt alla fyra 1000cc-04.|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|