Hur det kommer att sluta för GSXR1000

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Påklädd R1:a
Så här kommer det att se ut 2004 runt om i världen :rofl

Bifogat

• yamaha-r1-04-bikepics-066481.jpg
    yamaha-r1-04-bikepics-066481.jpg
    32.7 KB · Visningar: 742
Menar du att Rettan skulle äta upp sukkan varje dag?

Det tror inte jag, sukkan har FET chans fortfarande. Ska bli kul o se på 24h Lemans :)

Varje dag, över allt!

Vadå fet chans? Den e ju ett helt år gammal. Gammalt skräp som knappt bär fram till korvmojjen!

Inte lika konstnärligt kanske men budskapet går väl inte att ta miste på... :hihi

...sedan kommer honda och slukar de alla... :D

Bifogat

• yamaha-r1-04-bikepics-066481 copy.jpg
    yamaha-r1-04-bikepics-066481 copy.jpg
    63.5 KB · Visningar: 359
PMR skrev:
Varje dag, över allt!

Vadå fet chans? Den e ju ett helt år gammal. Gammalt skräp som knappt bär fram till korvmojjen!

Nåja.... Den behöver inte ledas till korvmojen för att oljan tagit slut iaf.....
men den som har en lever får se.

Silwer skrev:
Undarar om yamaha äntligen övergivit den idiotiska nivålampan för olja och ersatt med oljetryckslampa.

Tror inte att man överger traditioner i första taget :huvet

PMR skrev:
Så här kommer det att se ut 2004 runt om i världen :rofl

Jaa.... Den lär ju få försöka kasta sig över den i starten.. För den lär ju inte ta Suzukin i längden... Krävs kvalité & hanterbarhet.. Inte bara fräck design och mycket hästar för att bli en vinnare.. Tssssssss! :7peta Säger bara en sak: Suzuki = Masterbike - Som vanligt.... :yoparty

haha komik, skulle en R1 vara sämre i hanterbarhet än en gsxr1000r?:)

Nu börjar det bli rena sagostunden.

Och Suzuki står knappast för högre kvalitet än Yamaha heller, det har jag faktiskt aldrig hört som argument ens.

Sen vad som kan vinna med några tiondelar käns för mig ointressant, jag åker ett gammalt rappel som knappast förbättras eller försämras av vad 04orna presterar.

Remus skrev:
Jaa.... Den lär ju få försöka kasta sig över den i starten.. För den lär ju inte ta Suzukin i längden... Krävs kvalité & hanterbarhet.. Inte bara fräck design och mycket hästar för att bli en vinnare.. Tssssssss! :7peta Säger bara en sak: Suzuki = Masterbike - Som vanligt.... :yoparty

He he !!!! Own the Racetrack :banana :hihi

Marcus skrev:
Sen att det är en R1:a årsmodell -02 på illustrationen är ovidkommande eller? :gnissla

@Conrad: :hihi :tummenupp

Och så har det sett ut sen gixxern kom :rofl :rofl
Och det bygger jag på rena fakta :fatta!

Silwer skrev:
Undarar om yamaha äntligen övergivit den idiotiska nivålampan för olja och ersatt med oljetryckslampa.

Det är inte såå tokigt med en lampa som varnar för låg oljenivå. Hellre det än att det lyser när oljetrycket är för lågt, då kan det vara försent om man har otur.
Vanesak egentligen, bara att kolla oljan ofta.

Last edited:
Silwer skrev:
haha komik, skulle en R1 vara sämre i hanterbarhet än en gsxr1000r?:)

Nu börjar det bli rena sagostunden.

Och Suzuki står knappast för högre kvalitet än Yamaha heller, det har jag faktiskt aldrig hört som argument ens.

Sen vad som kan vinna med några tiondelar käns för mig ointressant, jag åker ett gammalt rappel som knappast förbättras eller försämras av vad 04orna presterar.
så här kommer det att se ut i masterbike
1 Honda
2 suzuki

3 skramlaha
4 Kawwa
:hihi

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard